Complicated Heart

Oj! Konsterten med Lasse var helt fantastisk.. Med surroundet inkopplat i datorn och Fredriksson i sjömanskostymen bredvid mig låg jag i sängen hela timmen å njöt. Så otroligt vackert.. Vilken skillnad de blir med en symfoniorkester.
Det var som att jag låg å vila på vita mjuka moln hela tiden, och när de var slut var det som att falla ner på hårda marken..
Haha, äh ni förstår hur jag menar!
Han vet då konsten lilla Berghagen hur man får Linda att må bra, så där så de ryser :)
 
Efter det tog jag ett långt hett bad, pappsen å jag gick å köpte bingolotter till han, mig och mamma..
Jättemysigt.. Vann inget såklart, men åter igen: hellre lite otur än ingen tur alls:)
Rickard kom.. Den jäkeln var så brun efter veckan i fjällen så det är oförskämt.. Sen erkände den lilla råttan att han satt på sig en vit tröja enbart för att retas med mig!
Han ska få igen..=)  Annars var det himla mysigt på alla sätt å vis :)
Idag har jag jobbat! Mamma e kvar men pappsen åkte hem idag! Han skulle jobba, men mamma har tagit semester å stannar tills torsdag..  Underbart!

Jag vill bara skrika en massa.. ha ha..
Ena stunden känns de sjukt bra, andra stunden vill jag bara slå dig!
Du gör mig arg, frustrerad, upphetsad, ledsen, glad..
Åhhhhhhhhhhh. Se inte på mig som den perfekta.. Den snällaste...


Nu ska jag sova.. jobba imorgon!
Mamma somna för längesen, så nu e de min tur..
Puss och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0