Helgen å lite sånt :)

Opss två veckor sen jag skrev ser jag! Ingen ordning alls på mig e..
Glömt bort vad jag gjort också rå :) typiskt!!
Förra måndagen när jag var ledig åkte jag iaf hem till Söderhamn å hälsa på syster och barnen, vi var ut till brorsan en sväng också.. Underbart att träffa barnen, längtade så sjukt mycket efter dom!
Åkte lastbil med brorsan hem till Gävle igen sen runt 6 tiden..

Cooling :)
Alltid mysigt att åka lastbil :)
VÄGEN HEM!! :)

När jag kom hem då var jag in till stan och fikade med Stina.. Kasia kom också sen..
Mycket trevligt!!
Och till helgen då! I fredags på jobbet när jag ätit frukost och kom upp på min våning förvandlades mina armar och bröst till prickikorv.. Och det börja klia nå grönjäkligt.. Skynda mig ner till Ewa min chef å halvgrina.. Jag såg hemsk ut.. Hon skicka hem mig direkt för vi trodde att de kunde va skabb å de smittas ju direkt, kul å smitta ett fullsatt hotell.. (Några i min närhet har nämligen haft de nyligen :).. ) Johanna kom å hämtade mig på jobbet, vi åkte hem till mig å jag ringde läkaren.. Tack gode gud så var de ju inte skabb.. Det var nässelfeber..  Inte särskilt kul de heller men bättre =)
Karin kom också till mig, vi drack kaffe på balkongen, strålande sol..
Senare kollade jag på så ska det låta och Berg som flyttade in hos Lill-babs, den fantastiska människan..
Och kliade.. Sen kom Rickard :) vi gjorde oss ordning å drog ner på Fredriks jobb å tog nån öl.. Åkte med Fredrik hem när han sluta.. Satt och surra en stund hos mig med fredrik för dom käkade mat, sen somna vi..
Upp å hoppade på lördagsmorgon, duschade och gjorde oss klar.. Rickard är så snabb så man har inge val än å stressa järnet.. Vi åkte ner på stan, käkade lunch, gick på bolager och sen gick vi till Johanna och Julle.. Dom, jag och Rickard, Klas och Susanne drog till bolognen.. Grabbarna fiska å vi tjejer softade i solen.. :)
Helt underbart väder..




Efter bolognen drog vi på österns pärla och åt lite mat..

Gott och mysigt :)

Sen blev det lite öl och fest på Johanna och Julles baksida..
Sen runt 12 drog vi på heartbreak, dansade lite.. Sen delade jag och Rickard en taxi med Karin hem..
krogen hade man kunnat hoppat nästan för förfesten var ju bäst.. som för de mesta! :)

Vädret var inte de enda fina med den här bilden och dagen :)

Feeest :) fint gäng de här :)

Ååå glad :)

På söndagen var vi väl lite halvklen och bakis men med Rickard hos sig så var det bara att kliva upp å se glad ut :)
Fredrik kommer över å tog en morgonkaffe..
Vi pratade lite hemlisar på balkongen medans Rickard poade med datorn en stund :D
Sen drog jag och Rickard till Johanna och Julle en sväng, var å käkade å så..
Sen hem å väckte Fredrik som vilat en stund..
Karin och Blanckh kom, så vi drog å spelade lite biljard.. (el Rickard, Fredrik och Christian spelade, jag å Karin tittade mest på, haha)


Sen åkte vi hem till mig, spelade lite yatzy och drack kaffe.. :)
En mycket trevlig dag, trots att de var bakissöndag.. Men när Fredrik, Blanckh och Karin dragit la vi oss VÄLFÖRTJÄNT i soffan å kolla Tv tills Rickard åkte och jobba vid 22 tiden.. Han och Jenny byttes av.. När han åkte kom Jenny å lilla Doris hem från Söderhamnh, så jag var inte ensam en sekund :)
Vi var då alla överens om att det här barit en kanonhelg..

Saknar lilla Rickard, vart tomt när han åkte.. Men han kommer imorn igen :)

Det blev mycket bilder nu känner jag, men de är för att jag är så trött..
Men nu har jag iaf uppdatera lite så alla kan va nöjda å glada på mig ett tag till :)
Eller hur Angela? :)

Nattens avslutande fråga.. hur kunde vi var utan varann i 4 månader nästan??

Puss och godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0