Påsk och underbart väder..

Sitter nu på balkongen i solen och bloggar.. Underbart!! Det steker i ansiktet kan jag säga..
Pappa sitter mittemot och löser korsord och mamma har myror i brallan och står inne i köket å skalar potatis tror jag!!
Så mysigt att ha dom på besök.. Dom kom i fredags morse..  Var ut å shoppade lite när dom kom, sen åt vi mat.. Jenny åt också med oss, ja hon och lilla Doris var med oss hela kvällen för Fredrik hade biljardtävling sen var han ut med dom han spelade med.. Vi kollade på så ska det låta (såklart, det missar ju inte jag!!)  och sen Berg flyttar in.. Å hon e ju så störtskön den tjejen :)
När pappa somnat kollade vi på "the notebook" för mamma hade inte sett den.. Å herregud, den blir ju bara bättre å bättre.
.

Igår var vi ute på maxi å strosa runt på bolaget och blomsterlandet..
Sen tog jag mamma och Jenny en långprommis med Doris..
Sen sådde jag och mamma lite gräslök på min balkong :)


Sen gjorde jag mig ordning för tjejfest inne hos Jenny.. Vi skulle ut å klubba lite på heartbreak :)
Det var jag Jenny Kasia och Jenny Eriksson.. Mamma kom också in en sväng när pappa somnat :)
Sen drog vi på heartan.. Hade riktigt skoj faktiskt..
Det var mest drag på mig å Lofen tror jag.. ha ha.. vI shaka då loss på dansgolvet.. Dansbandsmusik också! Och denne lof som sa till mig en gång att det var då ingen bra musik dansband inte.. ha ha.. Där sattt jag dit han =)
jag och Jenny hade de väldigt trevligt med stans snyggaste polis efter krogen iaf.. ha ha.. Sista chansen :) :)
Idag har jag inte varit nå bakis alls, så skönt.. Har varit ute på äventyr med mor och far.. Köpte en present till min bästaste vän Jenny.. :)
Och nu som sagt sitter jag här å steker på balkongen å lyssnar på bra musik..
Men nu kl 17 är det en timme med Lasse Berghagen på p4, och det ska jag ju såklart inte missa.. Speciellt inte eftersom Lasse bad mig personligen att lyssna på det :)

Här e en sång, om en man som va 2 meter lång.. Å ding dong, så kallades han. vilken underbar man :)

Sen ikväll kommer >Rickard å ska umgås lite med mig och mamma och pappa.. Dom saknar honom så hemskt...
Jag med idag!! ha ha..
Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0