I know..

Jag veeeeeeeeeeet, ja vet..
Jag är såå dålig på att uppdatera denna blogg!!
Kommer alltid så mycket i vägen och jag glömmer bort min älskade blogg..
Eftersom det var så längesen jag skrev nu så har jag ju självklart gjort en massa roligt under tiden =)
Varit på 2 kryssningar.. Först en liten överraskningskryssning för Lotta som fyllde 30 :) det var roligt.. Emilia var också med och det var fantastiskt kul :) Och Lotta blev nöjd och glad å de var ju huvudsaken :)





Sen var jag också på Lasse Berghagenkryssning :) den sista inför sommaruppehåll :( Nu får jag vänta länge tills nästa gång.. de var en jätterolig kryssning iaf, lasse va kung som vanligt :)
Mamma, syster och Karin var med mig!!
Marie kunde inte tyvärr.. de var mycket trist..
men vi hade det sååå himla bra!







Nu har jag uppdaterat så mycket jag orkar för ikväll =) haha
Har gått vårruset ikväll, så jag e lite trött och måste sova :)
Skriver å berättar imorgon om alla roliga fester på slutet :)
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0