Ännu en dag!!

Har man slagit ihjäl ännu en dag nu då? Ja! Inte långt kvar nu tills julafton, shit vad tiden går fort..
Idag jobbade jag mellan 12-19 för att jag skulle hjälpa till i restaurangen och plocka bort efter julbordet, vi körde sista julbordet idag.. Herregud, jag tyckte det var igår vi stökade upp allt.. Det var mysigt, vi drack glögg och så..  Roligt folk som jobbade också ;) Det finns någon bland alla 95 anställda där som man gärna tittar lite extra på =) Bara tittar förstås.. på fredagsfikat hade dom slagit till på stort idag (ja vi har fika tillsammans varje fredag kl 14.30)  Richard kom ganska precis med tvätten så vi bjöd han på fika idag också :) Känns som alla studerar oss två ganska noga.. haha.. Vi sågs sista gången idag på ett bra tag nu.. inte föränn efter nyår ses vi igen..  Igår hade vi roligt jag å Richard, haha.. tänk va han skratta åt mig.. Det är så att jag är ganska less på mig själv, på att jag alltid är så pedant och ska ha sån ordning jämt. blir sur å grinig om det är minsta stökigt..  Dom flesta tycker att jag är sjukligt pedant och det kan jag förstå.. Blir bara värre å värre med åren.. Iaf så satt jag å Richard å spela spel och när vi va klar och jag packat ihop spelkartongen så kasta jag ner den på golvet och skrek: JAG VILL HA KAOS!!! Jag vill kunna stöka ner utan att bry mig.. Då Knuffa Richard till min ljusstake med stenar i så de flög stenar överallt.. Då skrek jag: NEEEEEJ.. Richard flinar å säger: du vela ju ha kaos.. Inte såå mycket kaos, säger jag då! Sen gick han å reta mig resten av kvällen som typ, kasta ut servetter, aska på spisen, hade ner julgranskulor.. Jag bara skrek: det räcker nu!!!!!! Sen sa jag åt han att åka.. haha..
Han berättade de där för min chef å de andra på jobbet idag, att jag var alldeles svart i ögonen å fick panik.. Såklart så håller ju alla på å skrattar ihjäl sig!! :)

Näe, jag är nog inte riktigt redo för kaos än!!! *s*

När jag slutade kom min kära brorsdotter å hämtade mig!! Hon, Jag och Julle åkte hem till mig å spela spel.. Hon ska jobba frikost på mitt jobb imorgon och på söndag... Hon hade ju 4 veckors praktik där nyligen och alla var så himla nöjd med henne där.. Så efter studenten nu i sommar är hon lovad jobb där.. Det är inte dåligt!! Så hon flyttar hit direkt efter studenten hon.. Det är mysigt att ha henne på scandic =)

Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på film och sen sova!! Ska ju jobba imorgon så borde tänka lite på refrängen nu =)

Men först ska jag göra det Sandra bad mig om! Jag skulle skriva en lista på fem saker jag tycker extra mycket om! Så här kommer den =)

* Familjen & Vännerna (känns som de också är familj)
* Richard
* Jobbet
* Shoppa
* Sex and the city (lessnar aldrig)

Ska jag också utmana någon att göra detsamma tro?? Då blir det Pernilla Sedwall... :)
Kram och Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Linda! Hoppas det är ok för dig att jag la till en länk till din sida på min blogg. Annars hojta så tar jag bort den. Kram

2008-01-02 @ 07:51:24
URL: http://www.potatisblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0