Jul e kärlek!!

Åh va skönt det var att sätta sig ner här vid datorn då.. Har precis kommit hem från jobbet! Funderar på om jag ska kila iväg och träna lite, eller om jag bara ska ta en promenad idag!! Hmm.. Och det ständiga bekymret, mat?? va man ska äta.. Det är ju så tråkigt.. kanske får bli flingor och mjölk idag bara.. Lämpligt de å!! =)  Idag hade vi luciafika på jobet, det var jättemysigt.. Jag är ju så mycket för det här med jul jag, tycker det är så mysigt..  Sitter å lyssnar på lite julmusik nu :) Önskar det kunde komma lite fin snö också bara.. Har gjort så himla julfint här hemma, och så tittar man ut genom fönstret och helt tomt på snö.. "det är bara, regn hos mig" *s*

Annars är allt toppen..
Tycker jag har shoppat så mycket denna månad, både till mig själv och julklappar.. Ändå hade jag massor av pengar kvar på kontot nu när jag kollade, och de är lön imorgon. Så det var ju en rolig överraskning!! =) Mer julklappar till barnen... Och lite mer kläder åt mig!! :) Stoppa över till sparkontot är ju onödigt, haha..

Igår var jag och Jessica ute på lite äventyr, och var å fika och prata massor.. Älskar att sitta ner och prata med henne..  Sen var vi till scandic en sväng så jag fick säga hej till Rickard.. För nu får jag inte träffa han förän söndag =(  Även om han har en stor del av mitt hjärta, så är han ju min bästa vän också, så det är dubbla känslor när han är borta..  Även om det är mycket kompliserat de här med Sundsvall-Gävle, saknad och längtan, så är de ändå värt de i slutändan på nå vis.. Ångrar inte ett ögonblick att jag tog åt mig de här, för han är ju så underbar och go.. Är så glad att ha han i mitt liv.. :) Så jag ska väl inte gnälla när det känns jobbigt kanske..

Men oj, va känslosamt det blev nu då!! :) Nu ska jag iväg och ta den där promenaden.. Innan jag får främmande..
Kram så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0