Lyx och mys

Just nu i denna stund är jag mer avslapnad än nånsin =) Skulle in på jobbet imorse å dela ut rum till tjejerna, kolla över restaurangen innan julbordet och sen åka hem, med tanke på att min feber börjar säga ifrån efter denna helg =) Men som vanligt hitta jag på massa annat på jobbet som "måsta" göras.. *s*  Kom inte därifrån förrän 3 tror jag..  Men nu är jag ledig måndag och tisdag, och det ska bli sååå otroligt skönt.. och vet ni vad jag gör nu?? Har precis kommit ur ett helt underbart långt bad och nu sitter jag här med en iskall likör 43 med mjölk och väntar på Rickard.. Det känns som att jag är värd det här nu =) Har haft så mycket denna vecka att den som jag trodde gå så segt och sakta innan jag fick träffa Rickard, har gått tokfort.. Har knappt känt av att jag inte träffat han på 5 dagar.. Men nu kommer han iaf om drygt en halvtimme..  Igår kväll satt jag, syster och Pelle å spela spel och drack lite alkohol, men de blev inte så mycket för mig med tanke på febern.. Jag orkade inte helt enkelt.. Men vi hade jättetrevligt.. Efter vi käkat och så, tog vi en promenad till ica Maxi och köpte TP, musik från 90talet och tills nu.. Gissa vem som vann??? Japp, självklart gjorde jag det.. När det gäller musik är de inte många som slår mig på fingrarna.. haha.. Jag fick en fråga om vem som skrivit en låt (en rätt okänd låt) och svarade rätt direkt utan att knappt tänka, då kastar Pelle kortet på mig och skriker: men vem fan vet sånt? De är inte mänskligt.. Hallå? jag är låtskrivare och har gått skrivarlinjen sa jag.. =) Jäklar va sur han blev.. haha..
Men musik och texter är ju ett av mina största intressen :)

Imorgon iaf skjutsar Rickard hem mig till Söderhamn.. Jag tänkte passa på att hälsa på syskonbarnen och Jenny nu när jag är ledig.. Ska hjälpa Jenny med lite inredning i hennes nya lägenhet har jag lovat.. Längtar hemskt mycket efter henne, min allra bästa vän i världen.. Sen kommer Rickard och hämtar upp mig på tisdag kväll å skjutsar hem mig till Gävle igen.. Lämpligt me en lastbilschaffis i sitt liv (iofs har jag ju hela släkten full av sånna) Jag är och förblir väl en TRAILERTRASH  antar jag *asg* 

hmm, jag tror min drink steg upp lite i huvet.. man dricker för sällan nu för tiden.. :) Ska ta en ryk nu och invänta min lilla tvättgubbe.. Eller min å min, det var väl å ta i.. man vet ju hur lastbilschaffisar är å vad dom har för rykten.. Man vet aldrig.. Hua.. hahaha..  Ha en bra söndagkväll, och glöm inte att titta på 4an (tror ja) kl 21.00.. De är ju världens bästa film "shall we dance" då..
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0