Mardrömssjukan

Ja, min myskväll jag skrev om sist slutade just i det.. En mardröm! Fy..
Sa till Richard när han kom att jag kände mig konstig och hängig, och insåg att jag inte var i mina sinnes fulla bruk när jag försökte blåsa ut ett ljus i ca tio minuter som redan var släkt =) Vaknade halv 4 på natten av att det kändes som att någon tände eld på mig, fick krypa till toaletten och kräktes som aldrig förr.. :( så höll jag på hela natten..  Jag skulle ju åka med Richard till Söderhamn på måndagen, men det var omöjligt.. Skulle inte ens tagit mig ut till bilen.. Den dagen låg jag i sängen och tog mig inte därifrån. Jag kunde knappt stå på benen eller prata..  Syster ringde och hon vart skapligt orolig när jag knappt kunde prata. Har ju ingen temp så jag kunde inte kolla hur mycket feber jag hade heller..  Syster hade ringt till mamma och sagt: Mamma, Linda är jättesjuk!! Så dom tog bilen och kom hit till Gävle och hämtade mig..  Hjälpte mig att packa ihop det viktigaste. Jag sov hela vägen i bilen och sen låg jag på soffan hos mamma hela kvällen.. Dagen efter var jag lite bättre, men långt ifrån bra. var hos syrran hela dagen tills Richard hämtade mig vid 20.30 och skjutsade hem mig till Gävle.  Han stannade här en stund, men jag var nog inte mycket till sällskap =) I¨går sjukskrev jag mig och låg hela dagen också, men idag har jag jobbat... Är nog inte 100% frisk än, men mycket bättre.. Åt för första gången idag sen i söndags.. ganska tom!! =) Det här skulle jag inte ens önska min värsta fiende, det var det absolut värsta jag varit med om. Har aldrig varit så dålig.. Pelle och Syrran trodde det hade med att jag jobbade som jag gjorde i helgen, med feber och så.. Nu jobbar jag fram till Söndag, då kommer min älskade brorsdotter å hämtar mig på jobbet så åker vi hem till mamma direkt. uppesittarkväll där med bingo, första skinksmörgåsen och en julklapp som vanligt. En tradition det =) Jag, mamma, pappa, Johanna och Matilda. Det är så mysigt..
Nu har jag badat och kollat på spice girls återföreningen.. Richard kommer vilken minut som helst..

Ska kolla på film och ta de lilla lugna bara..

Imorgonkväll blir det nog bio, sen på lördag ska vi nog ha knäck och pepparkaksbak här =) Mys!!

Kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0