Sömnbrist & skrivarklåda

Tänkte att det var på tiden att jag skaffade mig en blogg jag med, istället för att skriva lite här och där hela tiden!! Och nu var ett perfekt tillfälle, när mina händer har en frisk dag.. Dom dagarna måste man ta vara på.. jag har ju en liten sjukdom i mina händer, men det ska vi inte gå in på nu, de blir så tråkigt då så :) Är det nåt jag lärt mig de senaste året, så är det att tänka positivt..  har ju hänt en hel del tråkigheter detta året.. Först det med mina händer, och sen det absolut värsta som kan hända. Jag förlorade ju en av mina bästa vänner Anders i en MC olycka i somras. han fattas mig så enormt mycket.. usch!!
men för att gå tillbaka till de positiva då.. Detta året har ändå varit det bästa också! Jag har ju det så bra.. Mitt Gävle och jobbet är det bästa som har hänt.. Trivs så sjukt bra här.. att livet låg så nära som i Gävle, det hade jag aldrig trott för två år sen =) Och att jag snart bott och jobbat här i 2 år är läskigt. Tiden går så fort..

Just nu är jag nog lite tröttare än alla andra.. har jobbat natt inatt, och hade så svårt att varva ner och somna när jag kom hem imorse.. Och så vaknade jag alldeles för tidigt och kunde inte somna om.. Men nu var det sista natten på ett bra tag.. Tog åt mig lite nätter nu bara för att tjäna in på de dagar jag ska va ledig i jul och nyår.. Ska ju hem till Söderhamn och familjen över jul, och sen drar vi till Sälen över nyår.. Ja och mina brudar!! :) Karin, min bästis här i Gävle har stuga där.. 
Jag hade det iaf superskönt efter jobbet.. Käkade en mumsig hotellfrukost ;) och sen satt jag mig i massagestolen en kvart.. Det var grymt skönt..

Nu har jag precis tagit mig en kokhet dusch.. Lyckades hitta på det klassiska Jane Helen schampot och balsam, och det luktar ju gudomligt.. Som alla vet är jag ju tokig i dofter och ALLTska lukta gott.. Häromdagen kom en granne och ringde på och frågade vad jag hade för nåt hemma som luktar så gott, för tydligen luktar det utanför min dörr.. haha :)  Apropå dofter så köpte jag Van Gils till Richard i lördags, och det var ju mycket en egoistisk gåva också kan jag säga.. Den kan ju få en att göra vad som helst.. Finns ingen parfym som slår den.. En riktig erotikpiff de där ;) *S*

Han kommer om ett par timmar världens bästa Richard..  Jag saknar han så hemskt nu..
Men innan han kommer får jag lite annat finfrämmande.. Min kära vän Jessica Englund kommer på kaffe alldeles strax.. Så det är väl lika bra att jag slutar skriva för idag.. 

All i want for christmas is you // Linda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Nu har jag missat nåt här tror jag!
Vad e det med dina händer?
Inget allvarligt hoppas jag?

Miss you! Kram kram

2007-12-13 @ 22:27:11
URL: http://ung4barnsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0