Vatten över huvet????

Sitter här med lite smått oro i kroppen!! Skrev ju att jag jobbat sista natten på ett tag... Det var ju vad jag trodde =(  har jobbat hela dagen idag + att jag lovat att hjälpa till efter julbordet mellan 16.00-17.00. Precis innan jag skulle sluta kommer Ewa, min chef till mig med panik i ögonen.. Ser direkt på henne när det är nåt.. Mycket riktigt. Tjejen som jag lärde upp för nattjobbet hade precis ringt in sig sjuk.. Det finns ingen annan än jag som kan det, så vad fanns det att göra.. Så nu ska jag iväg till 23.00 igen och jobba till 7 imorgon bitti.. Vilket innnebär att jag varit vaken i 26 timmar när jag lämnar jobbet imorgon bitti.. och jobbat i 17 timmar.. Är helt slut kan jag säga redan nu, för inte nog med det så har jag jobbat med feber idag =) Smart!! mhm..

Skulle egentligen dela ut rum och sånt till personalen imorgon, men det går ju inte.. Så jag blir tvungen att fixa listor och dela rum imorgon bitti innan jag går hem..
Min syster hämtade  mig på jobbet idag för hon och Pelle ska bo hos mig i helgen, för dom ska handla julklappar till barnen.. Så jag fick ju några timmar med henne nu iaf =) Vi har kollat på film, för Pelle är på nå trav.. Kommer hit när jag börjar jobba!! Så syrran ska strax skjutsa mig till jobbet.. Det har blivit mååååånga koppar kaffe ikväll kan jag säga.. och det lär förmodligen bli hela natten med.. =) Tack gode gud för kaffet!! :)

Men det är inge synd om mig, jag har själv valt att vara personen som alltid ställer upp..

Aja, dags att byta uniform =) Återkommer väl imorgon antar jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0