Berg & Dalbanan Sundin =)

jaha, ska man ge fingrarna lite värk igen då, genom att skriva lite..
De senaste dagarna har varit lite speciella.. Som en berg och dalbana kan man säga!
Rickard kom ju hit i tisdags.. Jag har längtat efter honom så himla mycket, så det var väldigt känsloladdat. Sen har jag väl en liten rädsla som tynger mig i kroppen om att man nu fått förhoppning om att han ska börja köra igen, och så kanske det blir en tvärnit och vändning igen..  man vet aldrig med dom där..
ska inte dra upp hela historien om hur och varför, men vi blev osams för första gången och jag blev sjukt ledsen.. och dagen efter på jobbet när han kom vart det en massa tok. Arg ledsen glad, och sen med folk som la sig i blev jag lite galen också.. men hur som helst så slutade det så bra som det kunde, vi blev iaf sams och jag hoppade in i den där förbaskade lastbilen å åkte med.. ha ha..
Men när han åkte hem kände jag mig väldigt nere. Rickard e en underbar kille som jag verkligen inte har någon lust att bråka med.. Jag kan ju ha mina humöratacker och bli som jag blir..
Skumt, jag har alltid kunnat bli sur och bråka med killar, men med rickard känns det så himla fel..
Så det får vara första å sista gången (KUL DÅ)
Rickard skjutsade mig till Johanna och Julle innan han åkte hem, där fick jag prata av mig och vi käkade lite mat..
Var ju tvungen å berätta allt för dom, för det var en ganska stor grej, fastän jag inte berättar det så här :)
det var något som tog väldigt hårt på mig.. Sen var det många grejer som slogs ihop.  varit orolig för en vän som opererats sig samma dag också, vill inte nämna namn här för de känns lite privat..
hittade ett kort på Sörling som jag letat efter som en galning också.. häll på å bli tokig efter olyckan för jag hittade de aldrig, det är ett väldigt speciellt kort.. Saknar han så himla mycket..

Idag efter jobbet var jag, Nathalie, julle och johanna och Sara å fika på waynes, sen åkte jag, johanna och julle å handla och hem till mig å käka..
Sen kolla på hockeyn!! Timrå vs HV71, jäkla skit att Hv vann då :(

Nu är jag så himla trött och måste försöka sova.. Jobba imorgon igen som vanligt =)

Men imorgon är det fredag och mitt sök & finn :)

På lördag ska kanske jag och Rickard ska gå ut här i Gävle.. (usch, alltid han som får komma hit, jag måste verkligen börja åka till sundsvall jag å)

Aja, vilken tråkig blogg det blev idag!! Ledsen för det ;)

Rickard är grym
Jenny är grymmare..
Jag älskar dom BIG time..
så det så..
Puss och Godnatt / Tuuuuuuusen spänn


Kommentarer
Postat av: Sofiie

Tjena bruden! Hoppas du hade skoj igår. inte för att jag hade spec kul men. Nu ska jag börja läsa din blogg lite oftare :) Läs min å! puss soffan

2008-04-06 @ 22:08:10
URL: http://sophellsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0