De är onsdag.. :)

Jag vet att jag lovade mig själv att aldrig mer gnälla och klaga på Rickards körschema och ändringar OM han började jobba hos oss igen..
Att jag sa att det var rena drömmen..
Men nu har jag ändå gjort det!!
Whats wrong with me?!
När han inte körde till oss dom där 2 månaderna å vi sågs riktigt sällan, så tänkte jag på hur det var när han gjorde det och att jag skulle vara överlycklig om jag fick det tillbaka. Att jag inte förstod hur jag kunde gnälla på det..
Men den här veckan är en vecka när han jobbar i Sundsvall, och jag saknar han så mycket.. Och längtade till Söndag då jag skulle få träffa honom..
Men...
När han ringde igår kväll å berättade att han skulle till sthlm i helgen å att han skulle ta med sig lastbilen å stanna där så han slapp åka till sundsvall för att hämta lastbilen för att sen åka tillbaka till sthlm, blev jag sååå sur å skällde sååå mycket på han.. Det innebär ju att han inte kan komma till mig på söndag innan sthlm..
Shame on me!!!
Klart jag fattar att han inte vill åka så, och jag vill inte att han ska köra så heller, bakis å trött..
Men jag blev ju bara så besviken att jag inte fick träffa honom..
Gullig som han är, så lovade han mig att kompensera det på tisdag genom att komma hit tidigt å ta igen den tid vi missar.. Ja så det blev ju bra.. :))
Tills idag...
Jag hade migrän nästan hela dagen på jobbet och sen kommer Kjelle med tvätten å säger: Linda, jag skulle hälsa så mycket från Rickard.. Jag pratade nyss me han i telen..
Jag kände direkt att de var nå skumt och frågar bestämt: okej, men varför har du pratat med han nu?
Kjelle säger: Jo han ringde å fråga om jag kunde ta hans tur på torsdag..
Va??? Då brann det i huvudet på mig.. Åååå... Ringde upp Rickard å skreeeek: Driiiiiver du med mig??
Ska du inte komma på torsdag heller..
Lika ivrigt skriker han: men gumman lugn nu, näe.. el jo.. så blir det ju fan.. Det är ju 1 maj då ja..
han skulle till stugan i fjällen med sina föräldrar..
han älskar den där stugan, så då var det ju bara för Linda att lugna ner sig..
Inte kan jag bli arg då..
Jag kan ju inte bli arg, han gör ju som han vill och jag missunnar ju inte han de roliga.. Men jag blir ju bara så ledsen när de drabbar de veckorna han ska va hos mig ;)

Jag var bara tvungen att skriva av mig det där.. Det känns.. och jag vill inte ta det med han..
Han får dåligt samvete, och jag vill inte höra förlåtordet en gång till :)

Med det här vill jag väl bara säga att: jag har fallit riktigt den här gången.. Jag är upp över öronen kär i han.. Jag har känslor i kroppen som jag inte trodde fanns..
Jag har haft svårt att säga det både till han och andra, mina vänner och folk runt mig.. Jag har velat fram och tillbaka.. Han har åkt upp och ner på min lista.. :)
Men nu har jag gett upp helt.. han är nr 1 på min lista, och jag har talat om det för han och så är det bara!!
Vi har ju så förbannat roligt tillsammans och vi kan ju prata om ta mej tusan allt...
Så sjuukt glad att jag har han..

Nu vart det här ju ett Rickard inlägg, men jag var bara tvungen att skriva av mig riktigt.. Sorry..
Annars då..
Hemmet är nystädat, tvätten är nytvättad, sängen är renbäddad och jag är nyduschad..

Jag har precis kollat på sex and the city, den bästa serien någonsin. Som jag aldrig kommer att lessna på..
Nu ska jag lägga mig i sängen, ringa Rickard och sen sova..
Är helt slut i kroppen.. Jättetrött..
Jobba imorgon igen..

Puss och Kram då.. Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0