En tisdag kan va såå bra :)


Var faktiskt en kanondag på jobbet idag också fast det var jobbigt.. Jag bara älskar mina arbetskamrater, dom e så bäst :)
Men åhh vad mysigt det varit ikväll då.. ;)
Rickard for precis.. Jag har jätteångest för att jag inte följde med honom till sthlm..
Han tittade på mig med de där underbart blåa hundögonen och bad mig ett ex antal gånger, men jag kände verkligen att jag inte hade tid..
Sova i en lastbil när jag ska åka direkt till fest i söderhamn imorgon..
Jag måste ju duscha fixa mig och packa med omtanke..
Men det ska ju vara första gången nån gång att säga nej :))
Men jag följer med han runt på hotellen i gävle innan vi åker hem istället som kompensation :)
Jaaag veeeet, nu är jag där igen.. Jag är en TRAILERTRASH... Det går inte att komma undan.. Dom kommer skratta åt mig på jobbet imorgon när vi kommer.. Dom påstår att jag är en tvättäkta tvättgumma :)
Rickard försökte hjälpa mig att packa, att sortera ut för att inte ha så mycket onödigt som jag brukar.. Men när han satt igång så var jag tvungen att sätta stopp.. Fick ju knappt ha med mig nåt..
Näe killar förstår inte de där med packning :)
Han tyckte 2 par skor, 2 par byxor.. EN klänning och plattången och bara EN locktång och tröjor och underkläder räckte.. KUL DÅ!! Näe det är bäst jag får sköta detta själv.. *s*

Jag måste hålla mig vaken en och en halvtimme till, för att Rickard ska ringa när han e framme.. Blir ju såå orolig när han kör sådär trött :(
Så jag tänkte lägga mig och kolla på lite OTH och Gossipgirl..
Sen imorgon får jag åka hem till min Jenny... åhhhh
Jag längtar så mycket efter min bästa vän nu.. Finns saker efter den här kvällen som jag bara kan prata med henne om..
Å jag ska krama na såå mycket...
Jenny min livlina :)


Sov så gott alla.. Ha en underbar valborg :)
Det ska jag!!
image109

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa du är en raggarbrud gumman

2008-05-05 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0