Every Little Thing They Do Is Magic

Jaaaooo, min helg har varit fylld med kärlek och skoj..
När jag slutade kom syster och barnen å hämtade mig på jobbet.. Dom fick ha tålamod och vänta ett tag där, för Rickard kom med tvätten och jag var ju tvungen att få kramas lite med han. För nu är det Kjelles vecka å jobb i sundsvall för Rickard så vi ses inte på en vecka.. :(( Ååå det SUGER rejält..
Men jag vet, jag ska inte klaga för att för bara en månad sen hade jag inte ens varannan vecka..
Fats vad e det man säger...??... MYCKE VILL HA MER..
Aja, på tal om mer.. Så har jag ju haft mitt allt här hela helgen..
Min ögonsten till syster och mina änglar till syskonbarn..
Vi har haft det så mysigt...
På fredag åkte vi å handlade sen hem hit, lagade mat och sen mös vi i soffan till så ska det låta och en film.. Kevin kasta in handuken klockan 22 tror jag, men flickorna var vaken till 01 med mig å syster..
På lördagen var vi in till stan, sen åkte vi hem till Johanna å Julle och sen tog vi en promenad allesammans till Bolognen så ungarna fick leka av sig i lekparken.. Efter det åkte vi hem hit, lagade mat.. dansade å tjoade och sen kollade vi på körslaget.. Sen såg vi en film..
Jag och Denise stupade ner i min säng och hann nästan inte ens känna av godnattpussen, så trött var vi =)
Denise kommer att bli en riktig dans och sångfågel när hon blir äldre..  Hon kan alla låtar och dansar till allt.. =)
Jag har smittat dom lite extra med Lasse Berghagen i helgen.. visat dom en massa skansen, allsånger och mycke Lasselåtar.. Kevin tjatar om Berghagen hela tiden nu.. han är så söt.. Och Therese sa idag : Moster, Lasse har faktiskt en himla bra sångröst :)) *s* så kanske jag lyckas föra dessa vidare en generation =)
Idag klev vi upp rätt tidigt.. Gjorde ordning fika och åkte å hämta upp Johanna Julle och Lotta, så tog vi en promenad till Bolognen igen.. Fikade och lekte av oss..
När mina älsklingar åkte hem till söderhamn igen, svirade jag om och frippe kom å hämtade mig.. Vi åkte på waynes å tog en söndagsfika jag å Gamkatta.. Det vart så tomt när änglarna åkte, så de var precis vad jag behövde.. Skulle inte förvåna mig om de var de han visste :)
Det var skoj med frippe idag! Vi har våra stunder när vi släpper lös=))
När han skjutsat hem mig var det bara bada och myskläder och softa ner i soffan som jag hade ork till..
Nu sitter jag här å lyssnar på... ja ni vet vad.. och ska lägga mig i sängen å läsa lite.. Sen nanna.. Jobba imorgon igen..

Låt denna Kjellevecka gå fort nu då.. ;)

Men jag har ju iofs lite inplanerat så de borde den göra..
Fika med två gamkatter ska jag.. frippe tisdag och Magnus onsdag..
Vilken tur jag har som får ha mina gamla kärlekar kvar som vänner..
De har jag inte tänkt på riktigt förrän nu :) ha ha
Oj på tal om det så måste jag ringa Tony J också, han som var min själsfrände så länge.. Var e han nu?! Hmm har inte sett eller hört han på flera månader.. Får nog anklaga mig själv lite för det å..
Usch usch..
Sen har jag en massa andra projekt på G också.. 
men åter igen, hur mycket de än är så kommer jag sakna Rickard så hemskt..


Näe, dags för sängen..

Föresten, det verkar som att jag kommer va med i hänt extra me Lasse också tydligen!! Tok!! (hämnden e ljuv)

Hålligång i skogen på er /
image89
image90
image91
image92
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0