Jihooo :)

Först å främst.. Brynäs vann med hela 7-0 och är kvar i elitserien.. Dom följs åt med Rögle som också får komma in i elitserien igen.. Jag är så himla glad!!!  Hade inte brynäs vunnit hade jag nog inte vågat träffa på Boorken imorgon.. Det är så roligt med han, för han e så iskall i hockeyvärlden. Inte en min liksom (fast idag såg man hur han smälte å log som aldrig förr) Men privat e han ju helt annorlunda. Kom ihåg när han var så go och kom å fråga om han fick vara med oss på brandövningen på jobbet.. Självklart fick han vara med å släcka lite eld, vi är ju nästan hans familj med tanke på att han bor hos oss året runt i stort sett =)
Han har ju sagt att han ska sluta som tränare nu, men jag hoppas det blir ändringar på det..
Tycker ändå de är lite sorgligt med Malmö och Mora.. Stackrarna..
Aja nog om hockey nu, alla har föstått hur glad jag är iaf!!
image74 image75

Idag har jag jobbat som vanligt.. Och som vanligt är det lika bra! Speciellt på spaningsveckan ;))
Denna vecka e det inte Rickard, utan Kjelle som kör..
Varje morgon när jag åker till jobbet står det världens sötaste gubbe vid hållplatsen som åker med. Han är helt blind, och har en ledhund med sig! Dom är ju så duktiga.. Båda två :) Att klara av allt.. Hunden vet ju precis hur han ska göra.. När första bussen kommer å stannar, sitter han helt still.. För han vet att dom inte ska med den. Sen när den andra kommer börjar han knuffa lite lätt på Husse.. Dom är så söta..  Det är helt otroligt tycker jag!!
I början tyckte jag synd om han å fick alltid tårar i ögonen när han prata med hunden, jag fick för mig att han var rätt ensam, men nu har jag sett att han har vigselring.. :)

Vad har jag gjort mer idag då förutom att jobba och kollat på hockey.. Hmm, jo just ja, jag har tvättat, vilken underbar känsla det är.. När tvätten är klar, och det luktar ljuvligt av sköljmedlet i hela lägenhet..
Fattar inte att det kan bli så mycket tvätt på en vecka, när man bara jobbar!! Fast iofs så är de ju mest underkläder förstås.. Det byter man ju ändå 2ggr om dagen (förhoppningsvis gör alla det, ha ha) Att sen duscha och bädda rent och sätta på sig en nytvättad pyjamas (åh hjälp, jag börjar låta som min syster, pyjamasdrottningen) *s* Det är underbart!!
Ett tips till alla från mig (dofternas prinsessa) Köp sköljmedlet softlan Aroma Therapy ( den typ rödbruna flaskan) Dom är lite annorlunda i formen, inte som vanliga.. Det luktar fantastiskt gott om kläderna!! Dom finns oftast på coop och konsum!! :)) så ni vet.. ha ha

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite gossip girl :)
Sen sussa.. Imorgon är det fredag! Å vad innebär det i mitt liv????
Jo.. Sök å finn med Hasse Persson på P4, kl 09.03..
Sen är det fredagsfika..
Nathalie och jag är nog dom som gillar de mest :)) ha ha..
Det känns lite ledsamt att Nathalie drar till Malta i Augusti och blir borta i minst 13 veckor.. Me dont like..
Fast kul för dom förstås :))

Har ju min gamla telefon nu för min nya ska in på lagning! Och när jag tittade igenom den nyss, så hittade jag sms från Sörling! Det gjorde så ont i mig! :(


Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today


Goodnight, sleep tight. Dont let the bedbugs bite..


Imorgon kommer Jennsan och Weddan!! Jag längtar! Ska bli så himla mys :)

Mitt huvud surrar av toner, säg vad kan ha hänt
Och kroppen dunkar av rytmer, som jag aldrig känt
Jag kanske fått hispan, eller kanske fnatt
Doktorn tog prover, och sen sa han att
Sen sa han, det där är bara en envis, ganska snäll bacill
Jag skriver ut ett nytt recept, så håller den sig nog still

Jag gick till pillerkontoret, visade min lapp
Men apotekarna log, och gav min kind en klapp
Tyvärr så säljer vi inte alls nånting sånt här
Gå bort till nästa hus och försök, där finns en skivaffär
med möda läste jag det som doktorn skrivit ner
Jag har fått musiken i blodet, och behöver mer

Den största sjukan tror jag nog ändå är..
Att helt plötsligt bli kär...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0