Min lyckade helg.. :))

Helgen har varit heeeelt perfekt måste jag säga!! På fredagen efter jobbet kom ju mina essklingar, Jenny och Fredrik å hämtade mig. Vi åkte till valbo först, sen hem till mig och käka.. Kollade på så ska det låta, mös och kolla på film. Tror vi var vaken till 03.30 eller så :) Mycket prat och mys..
På lördagen softade vi också mest bara runt här hemma, drack kaffe i massor och prata..
Jenny min ängel städade som vanligt för hon vet ju att jag hatar när de är minsta kaos.. ha ha.. Jag hann inte på na, hon var som en virvelvind..
Vid 14 tiden åkte vi ner på stan en sväng, sen begav vi oss till Söderhamn!! Jag åkte först till min kära pappa, där mina mamma, syster och syskonbarn väntade mig.. Vi åt mat och ja fick kramas lite med mina älskade älskade föräldrar.. Åhh vad dom är underbar!
Sen åkte jag med syster å barnen hem till henne, Pelle är i finland å jobbar..
Vi hade myskväll å kolla på körslaget och sen en film..
Kevin kommer att bli en såm "heartbreaker" när han blir stor.. Han berör mig så sjukt mycket den pojken och jag älskar han så högt.. Och självklart mina flickor.  Jag älskar alla mina syskonbarn exakt lika sjukt mycket, men lilla Kevin och jag blev själsigt bunden efter han vart sjuk som liten. jag är så rädd om han på nå vis som är svårt att förklara.. Men det är väl kanske inte så konstigt, jag trodde jag skulle förlora han där på sjukhuset..
jag och älskade Denise somnade hand i hand den natten.. Sååå mysigt.. Mosters lilla stinta.. :)
Therese sov över hos en kompis, så tyvärr han jag inte se henne lika mycket..
På söndagen åkte vi till pappsen å käka igen..
Sen gick jag till Joha och P-Å en stund. rickard kom dit, sen åkte jag å han lastbil hem till gävle. Han drog vidare sen till stockholm..
åå vet ni vad?! När han åkt, kom jag på att jag glömt min mobil i lastbilen..
Vilken panik när jag insåg det, jag har ingen annan väckarklocka än den, och jag skulle upp å jobba idag..
Och klockan var väldigt sent på natten då när Rickard hade åkt..
Jag satt på radiorix på datorn i sovrummet och skrev till jessica på msn att hon skulle vibba mig där när hon vakna..
Och tur som jag hade så vaknade jag tio i sex imorse, vet inte om det var av jessicas vibbar eller radion :))
Men tack Jessica :)) Du är en ängel..
Det var iaf jättejobbigt, jag som vill prata med Rickard när han e ute på vägarna på natten också :)
Har aldrig varit utan min mobil (min bästa vän, haha) såhär länge någon gång.. Fick tillbaka den klockan 3 idag när Rickard kom till jobbet.. Gissa om det pumpa sms.. Inkorgen var full så varje gång jag radera ett, så kom ett nytt å så höll det på väldigt länge =)
Rickard vet hur beroende jag är av min telefon, så han myste lite på det där å hade roligt åt det :) När jag ringde från jobbet, bara skratta han åt mig, men sa att han tagit väl hand om den :) (vad de nu betyder) *s*

Hade kanske världens mysigaste hemfärd i lastbilen med Rickard igårkväll..
Han är kanske världens underbaraste.. Är så glad att jag har han..
En sån fin människa som han är...  Och samtidigt världens bästa vän..  Finns nog inget som jag inte kan prata med honom om..
Och så är jag sååå kär i honom också ;)
usch va jolligt det blev nu då!! =)

Nu ska jag packa klart de sista, sen lägga mig å titta på film i sängen..
Imorgon bär det av!! hi hi.. Min Lasse Berghagen Kryssning.. Jihooo..
Bussen går 11.40 från tågstation =)
Ska bli så kul..


vart en sån rolig bild med tanke på att jag är galen i dofter.. haha, kolla in doftgranen bredvid mig..
Vem hänger en sån bak liksom?? Fredrik Wedin tydligen!! ha ha.. *s*
image76


Saknar Sörling! Lyssnade precis på hurt med Christina Aguilera, och det var den första låten jag lyssnade på när han gått bort..  Ibland gör det bara så ont att det känns som hela jag gått sönder...  Min finaste och snällaste Anders..


Hörs på Onsdagkväll igen då mina vänner, om jag orkar skriva då förstås.. :)

    


XO
XO // Kryssmynta Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0