Ok är inte okej..

Jag kan bli galen på det där ordet... OK!! Det finns inget värre än när folk skriver ok i tex sms eller så..
frippe har en förmåga att göra det, och jag vet att han gör det för att jävlas me mig för att han vet hur mycket jag hatar det.. Han skriver det fast han inte ens behöver, fast vi avslutat messandet.. gaaah.. Så himla störande.. Det ordet dissar jag rejält..
Ska jag passa på att leka morgonzoogänget och hissa något också kanske..
Ehh, de får nog bli Comforta då, som bestämde sig för att låta rickard och Kjelle börja köra tvätten till oss igen..
Jag gillar carina Berg stenhårt, men just nu skulle jag vilja påstå att jag är iskall av avund.. Flytta in hos Lasse, och få SOVA ÖVER.. Näe jag tycker det var orättvist.. Vad har hon som inte jag har??
image56 Ja precis, en Lassedocka.. Tänk om jag fick ha en sån!! Vore ju hur coolt som helst.. Hej Linda: vad ska vi göra idag då? Ja du Berghagen, gå på bio kanske.. gå å fika.. eller kanske bara kramas ett par timmar..
Lasse, sträck ut din hand å finn min hand i din så går vi på stan å tjackar lite kleder.. *asg*

Ja, jag är skittrött och jag ska gå å lägga mig... snart!!

Har jobbat idag, frippolajnen hämtade mig på jobbet, vi åkte på stan å fika lite å gick i affärer en stund.. min sjuka störda jättelarviga kompis och jag *s*

I wanna know, have you ever seen the rain???
Jo tack, i typ 4 dagar!! Så himla grått och trist jue..

Igår efter jobbet satt jag och Linnea oss i thailand (massagerummet på jobbet heter så) en kvart var i massagestolen, gryyyymt skönt!! Men de kändes idag, man var lite öm..
image57
Nu vet jag en Eriksson som blir galen över de där kortet :)) ha ha ha...
Den tar i som tusan den där stolen ju..

Saknar min Micaela "mike" gör jag.. Hennes underbara gravida mage bara växer där borta i Vimmerby och jag hinner inte med å se..
Min Saris mage då?! Den är nog lika fin, och den hoppas jag att få se närsomhelst.. Mina töser ska bli mammor.. Så roligt..

Vill skänka en tanke till Jessicas nära och kära också, det är fruktansvärt det som hänt.. Om det är nåt jag vet av hela hjärtat, så är det hur ont det gör att förlora en vän..
Alldeles för tidigt.. och när det är barn med i bilden, usch det är så gräsligt hemskt..

Känns även sorgligt att det blir värre och värre i Söderhamn, där man växt upp och alltid varit trygg.. händer alldeles för mycket där nu! Vill knappt att syrran ska släppa ut barnen snart.. Man sa alltid förr när man prata söderhamn, att det var dit man skulle flytta tillbaka när man bilda familj och låta barnen växa upp i den tryggheten som en själv..
yeah right, nästan värre där, och det är faktiskt grymt sorgligt..

                                                                   Killen i mitt liv <3
image58

Tänkte avsluta detta med nå roligt!!
Mina vänner och dagens roligaste miner!! :)) *skratt*
       
brorsdotter mattan     Micaela                       Saris                          Jenny                 Pernilla                     Brorsan( i randigt)
  
Johanna :)) å jag!!    Jag (full el?)      Meen  Jenny!! :))

Vart mycket bilder i denna blogg, förmodligen för att jag e så trött :)
Ett till här
Min söta gravida Mike..
 Miss you!!

Näe nu ska jag ringa Rickardo, sen nanna.. Jobba imorgon igen..

Mitt nästa inköp
 
(har beställt) Me like.. Ett par svarta å vita lacoste, vad mer behöver man??! ha ha MYCKET!!
Men nöjd för en stund iallafall då! :)
Natti natti friends.. Mi vida..
Linda!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men kan du ta bort bilden på mig, roligt när du lägger ut en sån bild när jag ser ut så där. Taskigt

2008-04-09 @ 08:46:13
Postat av: Linnéa

Jag tycker du ska lägga ut en bild på dig själv i den där stolen ... Man är ju inte snygg precis ! =)

2008-09-01 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0