Onsdag!!

Ja då har man slagit ihjäl ännu en dag snart då! tiden går så himla fort..
Pratade med Mike i telefon och vips var klockan jättemycket, men men tiden går ju snabbt när man har skoj =)
Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på en film..

På Fredag kommer Jenny och Fredrik hit när jag slutar, vi ska bara kolla på film, äta och mysa. Sen åker jag med dom till Söderhamn på lördag!! Ska iallafall ta mig tid å rensa ur grejer hemma hos mamma. Hon ska sälja huset och jag har så sjukt mycket skrot kvar där.. Tror jag har 2 stora flyttkartonger med dagböcker.. kanske 4 med brev från tiden när jag brevväxlade.. Kanske 3 med låtar, noveller och dikter som jag skrivit.. Sånt vill man ju ha kvar, men resten då. Man kommer ju aldrig titta åt sakerna igen så de är lika bra å kasta de.. Men jag är ju en sån person som inte kan slänga nåt, men ändå hatar jag att ha grejer hemma, det ska vara så stilrent som möjligt.. Så då har jag slängt in allt i mammas förråd jämt.. Stackarn :))

känns lite sorgligt att mamma ska sälja huset man växt upp i, men ha ha det är bara till syster och Pelle så jag får ju komma dit när jag vill ändå.. =)

Har liksom inget att skriva idag känner jag!! ;)
Så jag ger upp å sere den där filmen istället..

På tisdag smäller det.. Lassekryssningen!! =)
image70 PLUS image71 PLUS  =SANT :) *S*

Puss och kram!!

Längtar tills fredag när min BÄSTASTE BÄSTA VÄNNER KOMMER!!!
image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0