Slit och släng :)

Underbara helg!! Shit, strålande väder och helt fantastisk vårhelg jue..
Efter jobbet i fredags åkte jag hem direkt och väntade tills mamsen och pasen kom.. Vi åkte direkt till ica maxi å handlade lite.. Johanna och Julle hade Kevin i helgen så när vi kom från affären stod dom här å väntade..
Vi lagade lite mat och åt..
Johanna å Julle å älsklingen åkte hem för Kevin vart så himla trött..
Sen mös jag och mina underbara föräldrar ner oss i soffan å tittade på så ska det låta och film..
På lördagen klev vi upp tidigt.. Helena (mammas bästis som bor här i gävle) kom hit. Vi käkade frukost på min balkong i solen, sen gjorde vi oss ordning.. Åkte ner på stan å shoppade :)))
Mötte Johanna, Julle och Kevin på stan :)
Frippe och Emil kom också och sa hej å surrade lite. Det var ju rätt längesen mor ochg far och Frippe träffades.. Tror de var ett rätt gott återseende från alla håll =)
(som sagt så vet ju inte mina föräldrar allt om va som hände mellan oss) *s*
Jag däremot kände mig lite obekväm av olika anledningar.. Men de behåller jag för mig själv..
Oj, nu kanske de lät som att jag typ tyckte det var jobbigt eller känsligt på nå vis, men nej nej de är inte alls åt de hållet :))
Efter stan åkte vi iaf till brynäs och kollade in lägenheten (som jag om allt går rätt ska bestämma mig för imorgon)
Sen var vi runt och tittade lite på vad jag vill ha när jag rustar.. Jag vet ju typ hur jag vill ha det.. Kollade lite alternativ på kyl/frys, fläkt, spis, tapeter, kakel, golv och såna SMÅSAKER ha ha..
Funderar också på om jag ska köpa ett mysigt badkar istället för duschen.. Jag e ju en bad&mystjej :)
Sen for vi hem å fixade till min balkong, gjorde den sommarfin :) och käkade lite mat och tog en öl på balkongen..
Sen (tro de el ej) badade jag och gjorde mig fräsch med mina nya sommarhygien grejer jag inhandlat på dan.. Mycket sommardofter nu jue.. =)
Sen vart det varma mackor och körslaget å tvmys igen..
Idag har vi varit och shoppat lite till faktiskt.. Gått på en riktigt lång och skön söndagspromenad och plockat lite vitsippor.. Jag mamma och Helena.. Pappsen stannade hemma å kolla på nå sport tror jag =)
Sen satt vi å fika på balkongen, men de var lite kallare idag.. brr.. Så det blir bara snabbisar ut å röka ikväll =)
Mamma och Pappa for hem vid 16 tiden ungefär..
Jag har poat lite och badat å bara varit =)
Ska kolla på tv ¨softa bara.. Imorgon e jag också ledig.. Rickard kommer hit vid 12 och ska äta lunch innan han drar vidare å jobbar.. Ska nog fara runt med han lite på jobb imorgon ;)
Sen på tisdag kommer han igen å då följer jag nog med honom till stockholm och sover i lastbilen med honom (om jag får va ledig) Sen åker jag med honom hem till söderhamn på onsdag och firar sista april med mina älskade vänner.. Min Jenny å jag kan ju inte kolla på majkasa på olika håll :)
Så det kan nog bli en underbar vecka det här.. =)
Näe nu skriker kaffet och tv:n på mig *s*

image99

   

image102

(kanske tillägnad någon, men inte min kära Rickard =) ha ha)

I tidningar och P2 tutar folk från morrn till kväll,
Om du vill fixa framgång skall din stil va rationell,
Att va inne på det viset tycks ha blivit din refräng
För du har börjat leva efter mottot slit och släng.

Slit och släng din bästa Cadillac
slit och släng din fina båt
Slit och släng din toppen Bongalow
det skrattar jag blott åt
Om du tycker du är skön när du förstör varenda peng
Så får det bli din egen business: fortsatt slit och släng.

Nu har jag hört det skvalrats
hur man sett dig varje dag
I söta flickors släptåg
lite varstans i vår stad
Det är tid för herrn att välja
du skall få en fin present
Tro inte att mitt hjärta är av typen slit och släng.

Okej, puss och kram// Brett Leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0