Som en blänkande silvertråd :)

Ja idag har jag varit alldeles mör och trött i kroppen.. Det var lite slött å jobba, men det gick väl bra ändå..
Efter jobbet var jag med Nathalie å fika på waynes..
Sen åkte jag hem och tog en promenad och sen ett bad, och packade upp resten från resan.. Det orkade jag aldrig igår kväll..
Sen kom Rickard.. Han har precis åkt igen.. Hade velat haft han kvar hela natten :(
Men jobbet och plikten är ju ett måste..
Jag vet att jag är lite jollig, men jag saknar han redan.. Men imorgon ses vi igen en sväng iaf..
Syster och mina älskade syskonbarnen kommer å hämtar mig på jobbet imorgon.. Dom ska vara hos mig över helgen.. Ååå det är så härligt.. Det blir massor av kärlek denna helg.. Mina ögonstenar!! :)

Tänkte först gå ut å festa i helgen men när Syrran sa att dom vela komma så var de inget att fundera på!! =)
Jag fick ju trots allt också min partydos på kryssningen.. På tal om party.. Fick världens godaste drink av världens snyggaste Håkan i baren på båten.. Den lär väl ingen krog här kunna göra!
image83 MUMS!!


Sitter här å lyssnar på Lasse nu.. Undra om jag kanske ska somna in till det inatt, det var längesen nu..
Det brukade jag alltid göra förr om jag var ledsen eller nere..
Jag har väldigt mycket minnen till Lasses musik.. Oj oj oj.. Han har hjälpt mig så mycket fast han inte ens vet om det!!
Måste hämta hem alla filmer från mamma.. Jag har faktiskt VARENDA avsnitt från skansen under hela Lasses tid  inspelat på video.. :))

Näe nu är jag hemskt trött faktiskt.. Måste vara pigg imorgon.. Det är ju fredag och Sök och Finn med Hasse P.. Och sen fredagsfika på jobbet och sen kommer Rickardo och sen syster å änglarna.. :))
       Synd att han tröck ihop mig så jag ser ut som en julgris på den här bilden, när jag är så lycklig!! Ser ni va glad jag är?! ha ha, kanske för att han sa nå väldigt roligt, som jag inte skriver här *s*

image87

Ja ja, det var allt för ikväll...

Tusen tack till dig Marie som gjorde den här resan till min bästa..
Och för att du alltid hänger med mig på Lasseäventyr som ingen annan vill :))


XO XO // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0