Vänskap och sånt :))

Oj nu är det fredag imorgon igen.. Veckorna går ju så sjukt fort!!
Varit ganska mycket på jobbet idag.. Och min huvudvärk vill inte ge med sig..
Efter jobbet idag följde jag med Jenny hem, för hon skulle följa med mig på en visning på en lägenhet bredvid henne..
Jag har ändrat mig och vill ta en billigare och rusta själv.. Roligare så ju så man får som man vill..
Och den här var perfekt.. Jättemysig.. Badrummet är nyrustat och det är ju skönt, för de är ju det som kostar mest.. Köket måste jag fixa.. Luckorna var nya, vita och fräscha men måste byta handtag på dom bara.. Den kostar 400000 så tar jag lån på 500 så kan jag rusta mycket för hundra tusen ju.. Måste ha ny kyl, frys, fläkt, spis och bänkskivor, och det blir kanske 30000.. sen ska jag tapetsera överallt och förmodligen kakla om i köket.. Jag tror det kommer bli kanonbra!! =)

Grannen kom upp för ett tag sen och surra å tog en cigg på balkongen..
Han är skittrevlig och hur snäll som helst, men jag har ju sån huvudvärk och vela bara lägga mig ner å skriva lite..
Trodde aldrig att han skulle gå :)
Imorgon är det jobb, sök och finn och fredagsfika..
Sen kommer mor och far efter jobbet imorgon.. Mysigt..
Men jag ska nog gå ut på lördag ändå.. Eller om jag väntar och går ut på personalsöndag istället för jag e ledig på måndag också..
Sista april är ett stort frågetecken..
Ska väl haka upp med Jojjo å Julle å dom iaf tror jag..

Saknar min Jennsan så hemskt mycket också..
image96
This is for you, my lovely face :)

Ingen får mig att känna mig så bekväm som du..
Ingen får mig så avslappnad.. Ingen får mig så lugn..
Du är precis allt man kan önska sig..
Det finns inget som vi inte kan göra FÖR varann..
Inget som vi inte kan göra INFÖR varann
Och ingen förstår mig som du..
Vi har aldrig bråkat, aldrig skällt, inte ett hårt ord..
Det är underbart.. Våran vänskap är underbar och framför allt evig..
DU är underbar och evig..
Jag har sett dig arg på mig EN ENDA gång..
Men även det var för MIN skull.. För att jag inte skulle rasa sönder..
Att din ilska visade hur mycket du bryr dig om mig och älskar mig..
Är jag ledsen, ringer jag dig..
Är jag glad, ringer jag dig..
Behöver jag råd, ringer jag dig..
Du är min livlina..
Kan du förstå att jag inte skulle vara hel utan dig?!
Det finns INGET jag inte skulle göra för dig!!
Jag hoppas vi kan göra "våran" tatuering snart, så vi blir systrar för evigt =)
Du är min bästa bästa vän i hela världen och det kan inget ändra på..
Du är värd allt guld i hela världen.
Jag älskar dig mi vida..
  

Nu ska jag nanna..
Puss Kram // Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men min älskade hjärtas lilla vän,du vet att precis som det stod till mig så känner jag precis för dig.Skulle behöva dig mest nu....Älskar dig mest i världen.
Puss och kramen hjärtat

2008-04-25 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0