Vilken resa!! :))

Ja nu är jag hemkommen från världens bästa resa! Jag har haft det så himla roligt..
Eftersom att jag skulle möta Marie i syhlm så skulle jag ju åka 3.5 tim buss själv, men direkt på stationen träffade jag en kille som också skulle åka själv för hans vänner hoppade också på i sthlm, så jag fick sällskap iaf =) Han hette Björn å var supertrevlig :)

Det var BARA, och då menar jag BARA pensionärer på båten!!! Men det var jag ju förberedd på innan, jag åkte ju för Lasse så... Men som tur finns det ju personal som är sjukt roliga att festa med, så de gick verkligen ingen nöd på oss..

Okej till Lasse nu då.. Jag tvingade Maria att gå på fun club skittidigt, för jag skulle ju stå längst fram..
Jag överdriver inte nu, men när dom drog bort skynket och Lasse såg mig längst fram där så sken han upp och gav mig genast en kram :)

Han tillägnade teddybjörnen Fredriksson till mig å satt på huk å sjöng.. Jag blir ju lite blyg.. haha *s*
Sen sa han i micken inför alla typ: Linda här, hon har följt mig ända sen hon var lill liten, hon är en av dom få som fann mig innan skansen :)  Hon kan alla mina låttexter bättre än mig :) Men hon vägrar att sjunga med mig..
Men full då som jag var så tog jag emot micken och sjöng med han lite.. Men det var inte länge, jag kan ju INTE sjunga som alla vet :)
Det var iaf kanon..
Tanterna var grön av avund på mig =) Ni förstår väl..
image81 Mys!! :)


Det var efterfest hela morgonen typ.. Eller ja till 6 iaf, sen sov vi till 10..

Duschade å gjorde oss lite fräsch och gick å åt lite frukost..

Vi var upp på fun club och kollade in bingon me östen m resten, ha ha..

Sen när vi skulle gå på tax free kom Lasse och slet tag i mig, kramade om mig och sa. Linda va fint att du kom hit och titta. Jag blev så glad att se dig och det var så roligt att ha dig där..
Maah, han e ju så gullig.. Efter alla dessa år (24år) blir jag fortfarande alldeles skakis efter jag pratat med han.. Men så är det väl med stora idoler.. Fast numer känns han nästan mer som en vän jag uppskattar sjukt mycket :)
 Marie var så snabb med att knäppa kort hon :) vet inte hur många kort hon knäppte.. jag fick ju knappt tid att knäppa nå kort när Lasse satt igång :)

"Dagen efter" kortet som Lasse kallade denna bild :)
image82

Lasse var sjuk, han hade varit i amerika i två månader och tålde inte airconditionen där så han var alldeles hes stackarn :) Han kom hem igår därifrån..
Jag försökte var lite rolig å sa: nej då för jag såg dig äta frukost med Carina Berg förra veckan.. *s*
Du har blivit lurad Linda, det är inspelat i Januari :))

Aja skulle kunna skriva hur mycket som helst här, men jag är så sjukt trött.. Måste sova om jag ska orka joba imorgon!! Ska ta en snabbdusch nu, sen kolla på ett one tree hill avsnitt om jag orkar.. sen så..
Ha det så bra, så hörs vi nog imorgon..

Sträck ut en hand, och finn en hand i din..
Så gjorde jag å fann en hand i min..
// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0