Cityfesten :)

Tänk att alla bekymmer å besvär försvinner när de är fest =)
Har festat nu onsdag och torsdag med brudarna.. De måste man när man har semestrer och de är cityfest ju :)
Men igår fick jag verkligen känna att jag levde, shit va bakis jag var alltså.. Kl 19 skulle jag tvinga i mig första ölen, jag tror den lilla 33:an tog 45 minuter *s* Men sen så jäklar var det fart på Sudden igen :)
Nu väntar jag bara in ligan.. Söderhamns ligan.. Kul när min lägenhet kommer va fylld med madrasser :)
Men de är ju bara en gång om året, så jag får stå ut..
Jag är ju som alla vet sjuuuuuukt pedant, så de är väldigt tungt för mig sånna här gånger.. ha ha..
Åhh det är en hemlig person som ska med ut ikväll också.. Och det gör mig så himla pirrig å glad :)
Jag skiter i om folk tycker och tänker...
Men jag behöver detta :))
NU är det feeeeeeeeeeeeest iaf!!!

Okej, here it comes... Rickard finns inte, han e borta.. Ja inte så.. men på de viset att vi är nåt.. Nåt annat än vänner då!
Men hör här.. Rickard är världens bästa kille.. Den bästa och snällaste jag någonsin varit med och träffat genom tiderna..
Och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom på ett eller annat vis.. Han har grymt stor plats i mitt hjärta, och det gör ont att inte ha han här som jag vill.. Ett tomrum ingen annan kan fylla.. hoppas du vet de hjärtat!! Trots att jag är dum i huvet.. och fast du är det också *s*
Tiden... Den behövs helt enkelt..


Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där 
jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent att säga som det är
Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut










Jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut



Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut
Jag vet att det är svårt över telefon men när jag har dig nära vill du därifrån


jag vet att du har tänkt men berätta hur du mår
Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
......

Näe nu är det dags att hoppa in i duschen!!!
Å bli lite fräsch innan alla kommer..
Ni vet var festen är ;)
Puss och Kram..
/ Lindhs
PICTURES DONT LIE!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0