HOWDY :))

Ja då var det söndag igen då!!
Helgen har varit bra, trots omständigheterna..
Fredagen var riktigt jobbig på jobbet.. men bara sista timmen..
Vart kompis med en gäst på min våning. Det var han som höll i countryfestivalen i furuvik. Fick biljetter av honom.. Det kostade annars 300 att gå in så de var hemskt snällt.. Tack tack..
Så på lördag när jag slutade kom Jenny.. Fredrik hämtade mig på jobbet.. Hem, åt och kasta mig in i duschen.
Fredrik skjutsade oss (mig, Jenny, Nathalie och Karin) till furuvik kl halv nio innan han började jobba!
Det var en mysig och rolig kväll..
Har inte tid att skriva mer för jag ska iväg å jobba natt nu..
Karin ska hålla mig sällskap ett tag på jobbet..
Sen fick jag ringa Gianina om det blev jobbigt å ensamt också.. Tack gumman!
Så skönt att ha riktiga, underbara vänner när man har lite svåra tider..
Imorgon ska jag grilla med Johanna å Julle också, gofisarna som tänker på mig :)
Vet att alla funderar vad de är med mig.. Men jag pallar inte att skriva det här en..
Det blir så verkligt då!
Ge mig tid, så kommer det!!

Lite bilder från igår :))
Puss och Kram / Eran Linda...

Checka in "the cowboy" i bakgrunden :))




Kommentarer
Postat av: Jennsan

men jag tror jag drömmer...hahahaha!

Gumman jag kommer på fredag igen, inte långt kvar.. älskar dig

2008-08-04 @ 12:47:02
Postat av: Linnea

Förnya lite Linda ! du måste skriva !!! det går alldeles för långt mellan gångerna nu hörru !=)

2008-08-08 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0