körig vecka :)

Ja nu var det en evighet sen jag skrev sist..
Har inte gjort mer än å jobbat känns det som..
Förra fredagen kom min bästis Jenny hit.. Hon har varit här i över en vecka nu, och har jobbat med mig på scandic.
Det har varit jättekul.. Vi har jobbat både dagar och nätter..
Vi jobbade natt inatt, men de var mest Jenny som jobba med tanke på att jag är tvärdålig.
Hon e så duktig så :))

Feber och förkyld.. Mår inte alls nå bra. Jenny och Fredrik har satt upp sig på lägenheten bredvid mig :)
Dom ska kolla på den nästa vecka..
Så himla roligt att ha sina allra bästa vänner här med mig!!
Jenny kommer att jobba på scandic med mig isåfall :)
I tisdags på dagen kom Helena hit.. Vi var först ut å käka lunch på stan för vi firade 23 års dags vänskap då!! :) Sen var hon och jenny med mig till typ sjukan..
var tvungen att ha med mig mina bästisar dit..
Orkar inte gå in på den grejen mer nu, men de slutade ju bra iaf..
Igår kom mamma och pappa hit också, så de är fullt hus här nu :)
Synd att jag inte är nå pigg bara..
Nu ska vi äta..
Skriver mer sen när jag har mer tid och ork..
Så här pigg känner jag mig :)

Ungefär som här, sist jag var bakis!!! Haha..
Kram då! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0