Lugnet efter stormen...

typ så känns det nu.. ha ha
Har ju haft folk här i över en vecka och idag så åkte både Jenny och Fredrik, och Mamma och Pappa hem!!
Blev ovanligt tyst.. Nog för att jag älskar att ha mina älklingar här, så behövdes detta..
Mycket kommer ikapp en när man blir själv.. Saker man förträngt och inte hunnit med att tänka på!!
Men man måste ju ta det nångång..
Nu har jag legat i badet med tända ljus jättelänge och lyssnat på Lasse Berghagen..
Måste ju ladda upp ikväll ordentligt :)
Nu packar jag för fullt (fortfarande med Lasse Berghagen på högsta volym) och skriver lite här emellanåt..
IMORGON BÄR DET IVÄG PÅ BERGHAGENKRYSSNING NR 2! OCH SISTA!! :)))


Ska bli gryyymt kul... Att få träffa min ledstjärna igen :)

Marie är en ängel som följer med mig gång på gång när jag vill åka..

Imorse väckte mamma mig för vi skulle åka till Valbo.. På köpis och ikea..
Så alla som känner mig förstår ju att jag blivit lite bortskämd idag.. :)

Igår satt jag, mamma och Jenny uppe till kl 2 på natten och bara mös å prata..
Mamma har ju sålt mitt barndomshem till Syrran och Pelle..
Och nu när jag tänkte på det, så känns de lite vemodigt trots att det är syster som bor där och jag vet att jag kan komma å gå som jag vill.. Och sen att mamma sagt upp telefonnr.. nummret som alltid har varit hem!!!
I alla tider.. Jag e väl lite känslig, men allt de blandat med att jag suttit å skrivit å skickat inbjudan till min 30års fest fick mig att känna mig så sjukt gammal :)
OM jag har glömt bort någon till festen, så är det absolut inte meningen.. Jag är väldigt yr och har mycket i tankarna.. Och känner ni att ni vill följa med är det bara att prata med Jenny (Erlin) Hon har hand om anmälningen, för då blir det ju ändå en överraskning när jag inte har en aning om vilka som kommer med =)

Jag och Jenny la oss i sängen å kolla på "made of honor" inatt, å shit vilken bra film.. åååå snygg!!
Ska nog kolla på den igen nu, för jag var hemskt trött när jag såg den..

Nu ska jag väl ta å packa klart..
Måste bara sätta in korten på min Saris..
Så himla fin... längtar så tills hon kläcker ur sig lillkryan :)
 
Hade ju hemskt gärna velat haft med mig henne och Samir på födelsedagen, men det blir ju svårt med en nyfödd bebis å åka på kryssning :(

Ha det så bra nu när jag är å kryssar med Berghagen :)
Puss och Kram / Lindhs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0