Så har det

gått en vecka igen då! Fredag igen :P
Fick hoppa in å jobba natten tills idag, för hon var sjuk.. Vela verkligen inte det med tanke på att jag haft så ont i mina händer de senaste dagarna och de bli ju värre på nätterna.. Men var gör man inte när de blir kris..
Allt handlar ju om att ställa upp för varann.. man får ju säkert tillbaka det.. NÅN DAG!! :)
Vad har hänt annars i veckan då efter the best helg ever!!? Mest jobb faktiskt..
I onsdags var de dags att träffa Rickard för första gången efter....
Det gick ju hur bra som helst, bättre än vad jag nånsin kunnat trott..
När jag tittar på han, ser jag en underbar vän..
Men när mina ögon möter en annans, pirrar det runt i hela magen på mig ;)
Inget jag kan göra nåt åt, inget som kan ändras på.. Det har legat i luften så länge, lika bra att inse..
Det  kan ju vara övergående, men det vet man aldrig!
Jag trodde ju Rickard var min drömkille ever, och se hur de blev..
konstigt de är..
Frippe kom å hämta mig på jobbet i onsdags efter jag pratat med Rickard, ifall de skulle bli för tungt..
Vi var ner på stan å fika och gick runt i lite affärer..
Helt oväntat, men vi har ju börjat funka sjukt bra tillsammans nu..
Varför var de inte såhär de 2 sista åren mellan oss då?
Vi har jäkligt kul tillsammans, och kan faktiskt va kanonbra kompisar..
Inte bråkat en enda gång på evigheter.. :)
Igår innan jobbet var jag hos Johanna och Julle.. Sammy är här på besök.. Så himla roligt att träffa hoom också..  Men jag vart sur på han igår.. Jag sa nåt om att det var varmt.. Då viskar han: KLIMAKTERIET!!! ha ha--
Fy faan... jag som redan har sån sjuk åldersnoja.. Snart fyller jag 30 ÅR!!!! Hur sjukt är det?
NÄR blev jag så gammal? Va hände efter vägen?
Men jag ska inte gnälla, jag älskar verkligen mitt liv nu.. Är så nöjd och tillfreds som man bara kan vara..
Det enda som e tråkigt e att Nathalie åkt till Malta nu.. jag saknar henne..
Den absolut bästa vännen i Gävle.. Men huvudsaken att hon har kul och mår bra där.. Och det verkar hon verkligen ha!! Glad för henne.. och 3 månader går väldigt fort ändå :)


JULLE, JOHANNA OCH SAMMY :))

Nu ska jag ta å hoppa in i duschen, fräsha till mig lite sen ta å sprätta en öl..
Ska möta upp Johanna, Julle, Sammy å ligan när dom varit på Winnerbäck :)
Så himla partysugen nu ja..
Imorgon blir de nog också party skulle jag tro, om inte en viss person har nå bättre, mysigare förslag då ;))
Puss och kram å trevlig helg på er!!
/Lucky Lips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0