The best ever!!

Åh herregud vad sliten jag är.. 4 dagars var inte igår.. Har jag sovit 10 timmar sen i onsdags är det bra :)
Fredag och lördag slog ju allt.. Vi hade grymt kul..
Fredagen är de bästa tror jag ändå, trots allt tok på lördagen..
Jag tror det finns någon att tacka för det också.. :)
Det går inte att skriva om dessa fester känns det som, kanske bättre jag lägger ut lite kort..
Det har varit packat med folk här iaf.. Det såg ut som att bomben slagit ner när alla åkte idag..
Städade som en tok, tog en lååååång dusch sen fick jag främmande..
Snart ska jag iväg å jobba natt, fyyyy f*n kan jag säga..
Är ju helt slut å har inte kunnat sova nåt idag heller..
Imorgon blir det nog sova väldigt länge för mig!!

Min bästa Jenny och min älskade brorsdotter Matilda..
  
Stewe, Perre, Misan, Malin, Maria och Kenta :))

Fiiina töserna Mattan och Soffan :) full också *s*
  
Kenta, Sebbe, Maria, jag (skummo) Stewe och Jennsan
Världens bästa granne Ilker :)

Brillorna som hängde med hela helgen :))

Lördag!!

 

Jenny Fredrik och Frippe :)


hahaha :)
 Äh nu måste jag dra till jobbet.. Min privata taxi e här :)
Puss och kram!!
/ Lindhs

Kommentarer
Postat av: sofia persson

Tack vännen för den finaste kommentaren:)

Vi är oxå på väg att ev flytta till Gävle tills våren:) kram

2008-08-15 @ 08:27:07
URL: http://babybooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0