Down town..

Ja då är man i Söderhamn då :)
Sov hos syster när jag kom hem.. Var upp klockan halv 7 igår morse fast jag har semester :))
Var med Therese och Denise till skolan och Kevin till dagis..
Sen åkte jag och syrran in till mamma och tvättade å käka frukost..
Åkte ner på stan å skaffade internet hos mamma, hon har inte hunnit skaffat de här sen hon flyttade in, men ni vet ska jag vara här nu i jul måste ju det finnas.. ha ha..
Var upp till pappa en sväng med..
Sen åkte mamma och jag hem till henne å bakade och kollade på titanic..

Mamma nermyst i fåtöljen inne i filmen:)


Idag klev jag också upp tidigt, syster kom till mamma.
Vi drack kaffe och jag hjälpte henne med lite skolarbete..
Längesen jag gick vård, men lite minns man ju än.. ha ha.
Nu ska jag ner på stan och fika med Frippe som är i söderhamn på jobb..
Hörs sen..
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0