Håll i er :)

Ja ni, jag har hittat nåt skrämmande.. ha ha..
Ni vet ju att min pappa e en sporttokig person, speciellt hockey som han hållt på med i hela mitt liv typ.
Han hade nog önskat sig en son som skulle spela hockey--
Ni förstår nog vad jag menar när ni ser kortet längst ner på mig från klass 1 =)
Ho ho ho ho hockeyfrilla  *s*
hur kunde dom utsätta mig för detta :)

Hittade kortet hemma hos mamma idag..

Nu sitter jag och mamma och tittar på tv bara..
Tidigare idag var jag ju å fika med frippe, sen skjutsade han mig till Johan..
JAg och Johan åkte ut till Helena, Robin och lilla Alexander en stund.
Jag var hem till Syrran och käka mat och träffa barnen..
Sen så har jag lekt med mamsen bara...
Imorgon ska jag träffa Ingrid och Maria och ta en fika.. Det ska bli kul..
Sen kl tre typ kommer Kasia med tåget från Gävle..
Saknar henne redan.. Och Nathalie och Karin, men dom kunde inte komma tyvätt..
Näe nu blev de intressant på tv.n
Om hemlösa.. fy tusan..
Va bra man har det...
Puss och godnatt..

Linda Cecilia Sundin 7 år :)

Kommentarer
Postat av: Maria S

Hej Linda! Hittade hit till din blogg från Facebook, och har läst några inlägg nu - vad duktig du är på att skriva!!! Så roligt att läsa och se lite bilder:-)

Men måste ju bara påpeka den otroooligt gulliga bilden på dig från ettan!! Ha ha, så söt ju! Hockeyfrilla here we come! Underbar!

//Maria "Samba"

2008-12-22 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0