Hatar att va bakis

Fy va jobbigt det är.. Vi var ju ut igår..
På torsdagen när Kasia kom var vi hem till syrran å käka, sen kollade vi bara på film och mös. Kasia jag och Pierrta.. :)
Men igår.. OMG.. Åh full :)
Vi var först på stan å fixa lite julklappar, sen hem till brorsan å käka..
var meningen att vi skulle följa med på bandy, men vi insåg att de är trist för oss som inte e ett dugg intresserade :)
Så Vi åkte hem till papsen och festade medans istället och Pierrta hängde med oss..
Sen mötte vi dom andra kl tio på Olles efter bandyn istället..
Brorsan söp ner mig å Kasia.. Inget ovanligt..
Sen gick vi på Mousquet..
Herregud, jag skulle ju inte bli så full.. men men..
Vi åkte hem till papsen sen å härjade vidare till en fem imorse..
Cant stop my brother.. hes a partymachine.. oj oj..
Det är bara att hänga på i svängarna,, Han har tagit över mitt.. När jag slutade tog han över..
Någon måste hålla igång titeln som stans partyprick :)
Ja för jag skulle då aldrig orka längre..
The good old days are gone..
AJa..
De första Kasia säger när vi slår upp ögonen i"morse" ;) ;) är: Vi måste ner på systemet!!!!!
DU DRIVER MED MIG NU!!!!
NEJ NEJ; fullt allvarlig..
Så jag blev ju tvungen att ställa upp, ner på stan, in på bolaget, fika med syster och Tessan, självklart lite shopping också.. Sen till mor och far å käka.. Brorsan kom och åt också.. ha ha.. hur han orka fattar ja inte :)
Nu har jag tagit ett lååååååååångt hett bad.. Kasia ligger där nu =)
Detr är ju nu jag vill sätta på mig pyjamasbyxorna, luvisen och tofflor och mysa ner i soffan och se en grinfilm..
Kunde ju jag glömma!! Nu börjar det svåra mina kära vänner..
Jag har korkat upp, den står här bredvid.. men har inte tagit första klunken än..
En iskall pripps pure står nu här å stirrar¨på mig, han vet att jag tycker om han så han funderar vad problemet är :))
Aja, det blir nog skoj..
Måste skynda mig nu, vi ska till Pierrta å festa med han å grabbarna..
Puss XOXO

Kommentarer
Postat av: kasia

men du pullan vi hade skoj iaf fast det blev lie strulit där på lördag natt haha :D

saknar dig igen hehe :D men vi ses vell snart och du, ladda för vemdalen för snart åker vi! wihoo

2008-12-23 @ 01:03:04
URL: http://kasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0