Hemma bäst

Japp, nu är jag hemma i Gävle igen.. Skööööönt.. Men såklart saknar jag ju familjen...
Känns som jag varit borta hemifrån hur länge som helst..
Ligger nu i min egen säng å myser.. :)) Lovely..
Laddar batterierna, för om 2 dagar är det vemdalen =) jihooo..
Har haft myskväll hos Jenny å Fredrik ikväll.. Jag, Jenny, Fredrik, Karin, Gianina och Jenny "pölsa"

Sätter in lite bilder från de och julen..

Mina vackra flickor...



Pappa var kock som vanligt =)

Brorsan jollar sig med ungarnas hatt =)

Tessan, mamma, bror, Denise, Mattan och lilla Kevin

hungriga familjen :) fråga mig inte va syrran gör me munnen =)

Familjen..

Brorsan satte på sig shorts å stötte på tomtemor :)

Bror, Julle och Johanna

Bästa julklappen.. Nintendo wii


Det var från julen det..En underbar jul.. Älskar min familj så sjukt mycket..
Så skönt att fått ägna tid med min storebror.. Det händer så sällan nu för tiden..
Han är världens bästa han, ska jag säga..
 
Sätter in mer bilder imorgon, är så trött nu..
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0