Hot N cold

Jaha, då fick man höra ännu ett rykte idag också då!!
Undra varför jag och "han" är ett sånt roligt skvaller?!
Om rykterna skulle vara sanna så har han och jag gjort saker som vi måste glömt bort själva..
haha..
OM det skulle vara sanning i dom då och vi inte berättat för någon, för att det kanske skulle finnas en anledning till det.. Är de snällt av arbetskamrater att bara spotta ut saker som kanske skulle skada?
Jag menar, skulle det finnas något vi skulle vilja berätta, så gör vi väl det...
Men nu finns det inget att berätta.. Men jag tycker ändå att man ska tänka tanken.. Att om..
I respekt..
Visst.. i början var det väl okej när dom fråga om de var nåt..
Men nu börjar det bli löjligt och drygt..
Ändå kunde jag inte låta bli att skratta när min vän berättade detta ikväll..
Bara för att man ser oss kliva på en buss tillsammans, så sluta det i detta.. ha ha..
Tänk på att det kan vara känsligt!!!!
Jag tycker om han jättemycket, det kan jag erkänna..
Han är min vän...

Aja, nog om detta..

Ville bara få ur mig de här..
/ L


You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


                                Personalfesten..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0