julstök å julbak och jultrött :)

åh va trött jag är nu... önskar man kunna dela på sig och vara på flera ställen samtidigt..
Har stressat runt hela dagen känns det som..
Gjort jul i styvje..
Jag och Matilda har gjort  pepparkakskola och knäck till nu..
Brorsan, Johanna, Julle och Jempa har druckit glögg, öl och grogg å surrat :)
Johanna har varit chaffis å åkt runt..

PEPPARKAKSKOLA!!
Faktisk hur goda som helst var dom :)

STOREBROR Å JULLE :)

Nu ska vi nog sova!! Ska bara städa undan de sista..
Blir så nervös på brorsan.. Han sitter å lyssnar på låtar från Thomas Begravning..
Klart, de är lite extra känsligt den här tiden å..

Igår var jag med Denise..
Hon sov med mig hos mamma..
Sötisen min..


Tänk, det har varit så stressigt idag så jag hann inte med dejten med Rickard.. Han fick blåsa förbi här..
Och imorgon blir det inte mindre stressigt.. Syrran kommer hit till typ nio imorgon och hämtar mig. Då blir det liksom fullt race :)
Puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0