Nattens fjärilar...

Oj vad tiden rinner iväg när man har trevligt..
Det har varit en riktigt mysdag och kväll och natt..:)
Johanna min kära brorsdotter kom till jobbet tills jag slutade.. Åh gissa om jag vart glad av att se henne.. Dom har varit borta i ca 16 dagar, men det har kännts som flera månader minst. ha ha..
Jenny "pölsa" skjutsade hem oss.. Vi gick på konsum, jag handlade mat eftersom jag dagen till är skulle bjuda på mat :)
Peter (jonsson) och Andreas (julle)hämtade oss där..
Jag fixade maten.. Fredrik och Jenny kom över för jag skulle bjuda dom också..
Sen dök Karin KK upp också.. Och idag hade hon verkligen förtänat sitt smeknamn KK.. ha ha..
Gumsan, är jag en retsticka på dig? haha.. Såå kul ju..
Jag fick en massa presenter av Johanna och Julle som dom köpt i thailand..
Och så fick jag min favoritparfym "miracle" från lancome.. mmm..
Tack igen älsklingar..
Fredrik skjutsade hem dom kl åtta innan han åkte å jobba..
Vid 22 tiden kom Rickard och Johan..
Och Rickard, vad du chockade mig ikväll.. gång på gång.. lovely.. :))
När Rickard åkte så satt jag, karin och Johan och pratade. Karin åkte runt 12..
Sen har jag och Johan bara myst och softat.. Pratat pratat pratat och lyssnat på massa underbar musik fram tills nu.. Johan slocknade innan han ens hunnit lagt ner huvudet på kudden tror jag :)
Antar att jag är övertrött, för jag vet inte vad denna skrivarenergi annars kommer ifrån..
Leeeedig imorgon.. Då ska jag och Johan down town shopping.. Han får vara kassbärare som vanligt :)
The best man for the work :)

imorgon e de idolfinal, eller ja ikväll kanske man ska skriva.. Så svårt då, båda två har varit mina favoriter från första början.. Men lilla hedesundaAlice vore ju kul.. speciellt när de är från hemtrakterna liksom.. :)

näe, men nu kom John Blund å knacka mig på axeln..




Puss och godnatt // Linda

Finaste vänskapen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0