Nu e dom här :)

Nu har dom kommit!!! Tröjorna till vemdalen!!
Jättesnygga blev dom ju..

ERIK STÅR MODELL :)) tss

Jag gillar ju såklart hooden bättre :)


Lyckades sluta i tid idag.. Snabba ryck som fan var de på oss idag.. Skönt
Nu sitter jag inne hos grannen och dricker lite kaffe..
Snart ska jag få mat.. det kommer ett skepp lastat :)) ha ha..

Jag e sjukt trött, men har inte tid att vila..
Ska va med min Jenny ja :)
Maxi yatzy eller????? :))

Just ja, sätter in lite bilder på min lycka när jag skulle till jobbet imorse..
Kanske därför de gick så snabbt å smidigt idag :))



I LOVE SNÖÖÖÖ!! Ska nog lura ut Jennsan i den ikväll :)
Ska pula na.. Jag ska göre.. jag kommer gört..
Nu kommer Carlsson med födan...
Puss, hörs sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan vara den som ska PULA ner dig i en snöhööööög. kan jag lova... Men Karin är inte snabb...

2008-12-13 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0