Cry just a little, then move on..

Ja vad ska jag börja med i detta inlägg då tro..hmm.
Har åkt på magkatarr och det är nog den jobbigaste smärta jag vart med om..
Det börja i fredags att jag hade sån grym halsbränna och ont bakåt njurarna..
Stressade som en galning hela förra veckan och sov väldigt dåligt, så det beror väl på det antar jag!
Och just på fredagen vart de extra.. Pga den dåliga sömnen så försov jag mig.. el ja Kasia med för hon sov här.. Vi kom iofs bara en kvart försent till jobbet, men ni vet ju hur jäkla mycket man stressar..
Och just då ville jag sluta i bra tid för att mor, far och syrran skulle komma å va här hela helgen..
När jag var klar för dagen och precis hade hoppat in i mammas bil utanför jobbet, så small de till.
Började typ grina för det gjorde så jäkla ont.. Mamma sa direkt: de är magkatarr..
Fick ont till och från under helgen, men på söndag natt var de olidligt.. Sov knappt en blund.. Så igår och idag har jag varit hemma å vilat upp mig..
Men ska prova jobba imorgon.. Blir tokig av att gå hemma å längtar till jobbet.. :)
Hur ska de gå på min semester när jag ska vara ifrån jobbet så länge som 3 veckor :)

Hade det underbart med familjen i helgen iaf..
Vi var å shoppade en del.. Fick nya gardiner till sovrummet av pappa och jag är sååå himla nöjd med resultatet. det blev precis som jag tänkt mig :)
Åhh va mitt hjärta slår volter när jag får vara med min kära familj..
Min syster är (säger de åter igen) en 24karats guldklimp till syster.. Älskar henne så de värker ner i tårna..

Vart ju en stor besvikelse i helgen också.. Fast de handlar om en annan del av mitt hjärta. Fattar inte varför folk har så svårt att vara ärlig.. Själv tycker jag att de är det enklaste som finns..
Vill inte skriva ut så mycket om det..
Är det så svårt att ta upp telefonen å ringa å berätta.. Eller va fan.. på msn hade till och med funkat..

Äh men jag borde iaf  få ett tack!!
Utan mig hade de aldrig hänt!!

Iaf så hade vi mys jag och tjejerna i söndags.. bakade pepparkakor och lussebullar och drack glögg..


¨
En riktig myskväll blev det.. Jessica och Gianina kom också förbi en sväng..
Men då var inte riktigt Fredik lika snabb  med Kameran :))

Och nu..
Börjar känna mig bättre, bara lite öm i magen..
Rickard åkte alldeles nyss härifrån..
Han har varit här å myst lite ikväll.. =)
NU började de precis snöa,, Love it..

Längtar så sjukt mycket till nyår och vemdalen nu..
Den veckan kommer att bli så underbar..
Snart e den här.. Tiden går ju sjukt fort.. Kan inte fatta att det är ett år sen sist vi var där!
The Whovalley:))
Drömmer mig bort å längtar så...

Hittade lite kort från min födelsedag på dan på jobbet.. sätter in dom!

Här sitter jag och skäms när alla står upp å sjunger.. Fast här var det ju bara städ som var med, så de var ju rätt lugnt.. De är ju min familj =)

Min kär chef och husfru Ewa  och Irene..
Var många som inte kom med på kort tyvärr :(

Brudarna som vänder kameran ryggen till så fort dom kan =)

Imorgon kommer mina älsklingar hem från Thailand.. Då ska jag bjuda på mat och kramas lite..
Känns som dom varit borta en evighet nu..

Aja.. nu börjar det bli dax att avsluta va? haha..
Puss på er...

Somethings last forever, some dont..
En julfin Idol :)
Tänk att han alltid får mig lugn och glad lilla Lasse..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0