Much more than this

Personalfesten var grymt rolig.. Jobbade ju först, stressade ihjäl mig, sen till Gianina å gjorde mig ordning med henne, sen hämtade vi upp Kasia och åkte till Jenny.. Drack nån öl där sen åkte vi till CH.. Där fick vi champagne när vi kom, sen var det mat och trubadur och fritt med öl och vin.. Sprit fick vi köpa till halva priset sen..
Vi hade jättetrevligt, så roligt att ses utanför jobbet och utanpå arbetskläderna =)
Vi avslutade på heartbreak..
Jag minns ungefär 3 sexor av tequilan, herregud jag vart så full..
Tur att Ilker åkte med bussen hem, annars hade jag väl hamnat på ica maxi eller nåt :)
Jag önskar verkligen att jag minns allt som blev sagt, men de gör jag inte.. :(
Har inte mått särskilt bra efter det..
Rättare sagt så har jag mått piss, och gör det fortfarande..
Man ska inte prata och förklara saker när man är så full..
Tjejerna sa dagen efter att dom aldrig sett mig sådär full..
Jag kräktes hela morgonen.. hua.. gjorde advent mellan kräkningarna..
Men hemskt mysigt blev det iaf..
På kvällen hade jag myskväll med tjejerna..
Min kära Jenny, Kasia, Karin och Nathalie..
Var vaken till 4 på morgon tror jag..
På söndag (igår) var jag och Karin till furuvik på julmarknad.
Allvarligt, det var som en saga..
Huuuuur mysigt som helst, ljus och julbelysning exakt överallt, tomtar, julmusik, hästar..
Ja det är ett stort råd till alla att åka på.. det är varje söndag nu i december mellan 14-18..
Försökte knäppa lite kort, men hade bara mobilen och det var ju rätt mörkt, men ni får se lite iaf..








Som sagt, väldigt dåliga bilder, men som att kliva in i en saga, tillbaka till "förr i tiden"..

Jag orkar inte skriva så mycket mer nu..
Vill avsluta med världens tack till mina älskade vänner..
Ni är helt underbara..
Jag vet att ni blir ledsen när jag är ledsen..
Det tar hårt på mig det här-- att vara förvirrad, att inte veta, att ha beslutsångest..
Alla tankar och funderingar.. vad som är rätt och vad som är fel..
Men utan er vore inget rätt.. Ni är amazing..

Jenny, Kasia, Nathalie, Jenny "pölsa", Gianina, Karin..


Det kommer bilder från festen sen.. Jag lovar!!

Puss och godnatt

Jag och bebis..

Kommentarer
Postat av: Gina

vem är pölsa jenny? :P haha

2008-12-07 @ 15:52:29
Postat av: Linda

Japp, pölsa är Jenny Eriksson såklart :)

2008-12-09 @ 02:00:19
URL: http://lindaceciliasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0