Whovalley..:)

Blir alldeles pirrig av allt prat om vemdalen :) Jag längtar så sjukt mycket..
Pratat med Erik nyss om all planering osv inför vemdalen, och efter jobbet idag var jag å inhandlade nya täckbyxor och lite sånt.. Så nu börjar de kännas att de närmar sig :))
Erik berättade att han skulle hämta alla tröjorna på fredag.. spännande :)

http://www.youtube.com/watch?v=QknZc74UuOA

Det gick bra att jobba idag iaf.. hade ont, men tog det skapligt lugnt :)
Hände lite saker idag, men tyvärr så är det så tråkigt att jag inte kan skriva om allt i den här bloggen :(
vet att de finns folk som läser den som jag inte vill ska läsa den..
Men sånt får man ju räkna med när man skriver blogg.. Därför får jag stå över vissa saker..

Imorgon kommer Johan och Rickard hit.. Johan ska sova här för jag är ledig på fredag, men Rickard ska vidare till stockholm, där jobbet kallar..
På måndag kommer min kära Helena hit, då blir det ut å käka och julklappsshopping för hela slanten..
Har jag berättat att jag går på semester på söndag eftermiddag?? ha ha..
3 veckor mina vänner, 3 veckor.. Så länge har jag inte varit ledig sen jag började på scandic =)
Jag kommer förmodligen få abstinensbesvär efter jobbet, men ja ska försöka låta bli att hoppa in å jobba.. haha..

Åker hem till söderhamn och är där tills efter jul.. Ska bli skönt att få vara med att hjälpa till med allt julstök i år.. det har jag inte kunnat gjort sen jag flytta till Gävle..

Har hittat en nyårsblåsa oxå.. :)
En väldigt enkel klänning.. lite söt..
Jag fastnade för den, så ja tänkte köpa den imorgon..
Eller är jag dum då? Var den fin?


Johanna och Julle kom hem från Thailand idag.. Jag vart så glad när hon ringde mig idag så jag började nästan grina :)
Så imorgon blir det Johanna&Faster Linda tid :)

Nu har jag pratat med min yngsta brorsdotter Matilda i telefon och herregud så jag saknar henne, men nu snart är det jul å då ska vi rå om varann allihop..

Aja nu ska jag lägga mig å se en film i sängen sen sova..
Kubb och mjölk? Lyx =) de ska jag unna mig..

// Pokerfejs kall Sundin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0