Bassing!!

Lika bra att jag skriver lite idag.. Får skällning för att det går så långt mellan gångerna..
Har inte riktigt hunnit skriva om jag ska vara ärlig..
I fredags hade vi tjejkväll här hemma.. Jag, Helena, Nathalie och Karin. Spelade spel och kolla film.. Det var supertrevligt =)
På lördag jobbade jag, sen stressa jag hem och slängde ner packning i väskan och tog tåget hem till söderhamn.. Skulle ju på team 42 fest här i gävle egentligen men Johanna och Julle hoppade den så då blev det inget för mig heller. Var upp till min moster å drack kaffe för hon fyllde år, sen åkte jag till Jenny på fest! Vi spelade våghals och det fick ju en att göra saker och säga saker man vanligtvis inte brukar =) =) Men skoj var det! Sen åkte vi på krogen... Efter krogen ringde jag till Snucke som hade gått och lagt sig :) Och vela komma och underbar som vän som han är så klev han upp och tog emot mig med öppna armar.. :) Satt där och surra i flera timmar och hade det allmänt trevligt..
Hade tänkt på han sen jag var hem sist, så att gå hem till honom var de enda rätta just då..
På söndag var det kalas för min kära brorsdotter Johanna som fyllde år igår. Trevligt som vanligt med familjen..
åkte med tåget halv åtta hem och när jag sätter mig ner sitter Danny och snyggErik där precis bredvid mig..
Försökte verkligen låta bli att stirra, men dom e ju hemskt fina pojkar =)
Igår jobbade jag, men idag e jag ledig. Sen jobbar jag hela veckan och hela helgen..
håller på å gör mig ordning nu för jag ska in till stan å fika med Karin och sen ska jag träffa Frippe.
På fredag ska jag på visning på en lägenhet :) Första visningen..

Annars då?! Jo jag tycker det är bra jag =) Glad och positiv till det mesta :)

Förutom en liten liten detalj som jag bara måste gnälla om..

Rickard!!

Börjar sakna han på jobbet nu, det gick bra i början men nu tycker jag att det vore bäst om han kom tillbaka,,

Detta suger, det suger att den gamla gråhåriga sthlms gubben gör mig så förbannat irreterad när han kommer med tvättvagnarna och hans fula lastbil..

Kunde dom inte åtminstone ha skickat en lite yngre och snyggare förmåga så länge då?!

Den enda killen de går å titta på på jobbet håller ju till nere på CH  hela tiden nuför tiden =)

Iofs får jag ju se han rätt mycket utanför jobbet, men ändå :)
Aja, men nu var det ju Rickard jag skulle skriva om.. haha
Vela bara tala om att det är roligare när de finns nåt att titta på.. Titta bara..
Rickard vill jag göra allt annat än å titta på *s*
Just nu skulle jag kunna slå mig trött på han..
Sen kan vi gå upp en nivå =) hahaha efter att jag fått slagit han lite..
Inte för att jag är arg på han eller så, men jag blir frustrerad när jag saknar han!
Näe, skitsamma.. Nu ska jag locka håret och sminka till fejset lite och dra på stan..
CIAO!!
Jenny min lilla kattunge, jag saknar dig och älskar dig så hemskt :) och min platttång som ligger kvar hemma hos dig *s*  helt onödigt att den ligger där, när jag är här.. :) :) :)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0