Elände!!

Vet ni, att jag tror jag blir tokig snart! är det inte det ena så är det de andra =(
Kan inte mina sjuka händer få vara nog då?! tydligen inte!
Började få ont bak i njurarna i förrgår, och sen igår small det bara till, jag kunde knappt röra mig och fick jättesvårt att andas..  Linnea och Erik kom hit och skjutsade mig till akuten igårkväll (ni är såna änglar, tusen tack igen för allt igår) Det visade sig att jag har en inflammation i en muskel vid njurarna som hamnat i kläm, och därför gör att jag typ inte kan röra mig eller andas. Tyvärr är det bara medicin och vila tills det går över av sig själv. Så nu är jag sjukskriven =( Känner mig så himla handikappad.. Kan ju inte göra nåt. Världens bästa Jessica Englund var hit för ett tag sen och hjälpte mig med massa saker, och var iväg å skickade alla hjärtans dag korten åt mig eftersom jag inte kan gå ut. Tack snälla Jessica..
Jag vart så himla rädd igår att det var levern som spökade.. För fyra år sen när jag var nattens fjäril och levde det osunda livet som värst fick jag ju exakt såhär ont och Johan och Per-åke tvingade upp mig på sjukhuset, då var det ju ganska allvarligt, för då hade jag fått leverskador (pga alkoholöverkonsumtion, som det så fint stod på läkarintyget) och skärpte jag inte till mig då skulle jag fått såna problem att jag skulle bli tvungen att åka på dialys 3-4 ggr i veckan..
När jag väl insett hur allvarligt det var skärpte jag ju verkligen till mig, slutade festa, träna, och levde riktigt sunt.. Herregud, jag gick ju ner 30 kilo och återställde levern helt =)
visst festar jag väl nu också, men inte mycket..
Vart så himla lättad idag när jag fick svaren på leverproverna vi tog igår. Dom är perfekt!!! =)

Men det här är ju så tråkigt.. Och gör ju så ont.. kräks emellan tårarna för det gör så ont!!

Jag vill ha Rickard här nu!!! Saknar han så hemskt och ännu mer nu när jag är ynklig och sjuk :)
Bättre och mysigare kille finns inte.. är så himla glad över han!! ;) Men ledsen att han inte är här.. Att han bor så himla långt bort..  Hatar sundsvall, men älskar han :)

På tal om nåt annat, så dök xkroken upp här hemma igår.. Jag har ju berättat en massa om han här.. Och att jag aldrig ska ha med han att göra mer. Igår bad han om ursäkt och sa att han älskar mig och allt det där.. Som jag har hört TUSEN ggr förr.. Att han inte vill leva utan mig i sitt liv, jag har hört allt det såååå många gånger.. Jag tror han inte. Vill han ha mig som vän nu får han kämpa och bevisa det, för jag är färdig med det.. Jag har ingen ork och lust att höra av mig.. Vi bråkar så jäkla ofta och han blir så arg och elak så ofta.. varför ska jag engagera mig i sånt?? Han har faktiskt visat lite positiva saker idag och igår.. Erbjudit sig att skjutsa mig på sjukhuset, erbjudit lunch idag och frågat om jag behöver nåt.. Och fortsätter han så och inte är så förbannat arg och tvär så kanske det finns en chans att vi kan vara vänner, men självklart är det för tidigt för att jag ska lita på han än.. Det har varit för mycket skit.. Han har gjort mig för illa..
Mina vänner undrar om jag är rädd för han eftersom han fick komma hit igår.. jag har varit det förr.. Men inte längre.
träffade en polis härom helgen som varit inblandat i "oss" som frågade mig hur jag mådde och att han hoppades att jag kommit ifrån honom.. Sjukt!! Att han mindes.. Hemskt snygg den där polisen, så jag minns att jag tyckte det var så himla pinsamt när han kom till mig.. Riktigt het =)

Aja, det där e så gammalt och så 2007 nu.. ha ha ha..

Nu ska jag försöka ta mig till balkongen och röka en cigg.. Tar nog en stund :)

Självklart Sofia är det okej att du läser =)
Kram och puss // "stackars" Linda



Kommentarer
Postat av: sofia persson

Tack! hoppas allt skit som var förut suddats ut lite....bara det att du vet ju hur det är här i s.hamn och att det är alldeles för mycket skitsnack...bara det.
Om du vill kan du snoka i min blogg med www.BaByBoOo0.blogg.se
kram

2008-02-13 @ 14:47:10
Postat av: sara

Men gumsy... Lät inge vidare det där inte. Du får ta och vara rädd om dig. kram

2008-02-14 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0