Kryssmyntan Sundin

Thats me i guess =)
ja nu är jag hemkommen från kryssningen med Rickard iaf..
Vi har haft det sjukt bra och grymt roligt..
Men vet ni vad?? Om jag var förvirrad innan jag åkte, så är det inget motför vad jag är nu =( Sad but true..
hade vant mig att vara utan Rickard nu, för vi hade ju inte setts på väldigt läge..
och nu kan jag skriva om det riktigt, för Rickard vet nu.. Jag berättade för honom hur jag kände innan.
Att jag mådde dåligt och velade inte åka på resan alls egentligen, för att mina känslor jag hade för honom innan nyåret i vemdalen bara försvann.. Rann ur sanden.. Att jag inte trodde resan skulle bli bra! Vilket jag inte vågade säga innan och därför åkte ändå..
Att han skulle komma hit och sova dagen innan kändes jobbigt.. Att jag satt timmen före han kom med tåget på lördagkväll hemma hos Julle och Johanna och nästan grät ihjäl mig för det!!
Men när jag väl kramar om han på stationen var det som om allt det försvann.. All oro och panik rann ur mig..
Mina arbetskamrater vet och har sett hur jag varit innan. Jag har grämt mig och varit jobbig om detta =)
Men det var ju ingen fara.. Rickard är ju världens gulligaste och bästa som han alltid varit.  Vi gick på brända och käka och drack nån öl och surra när han kom, sen åkte vi hem och kolla på film..  När vi vaknade var det bara att göra sig klar och dra in till station och sätta sig på viking line bussen.. Vi tog det lugnt fram till gryttjom, där började vi festa =) Gick på ölbåten i sthlm å tog en öl också innan vi gick ombord.. Dom tog in Rickard i tullen också och kolla genom väskorna.. Min också, med tanke på att Rickard är en otrolig genteman och bar min resväska överallt =) Men de enda dom tog var en ynklig redbull :) Såna ligister är Rickard och jag.. redbull ligister :)
resan behöver jaag väl inte skriva så mycket om, ni vet hur de funkar.. * tax free å köpa sprit *hytten å göra sig ordning och dricka sig full *sen diskot och dansa och bli ännu mer full. haha.. Träffade ett skönt gäng från skara.. =) När klockan var halv fem på morgonen fick jag ta av mig stövlarna för då kunde jag inte stå på benen :) Hemskt full blev jag..  Dagen efter var ännu roligare kan jag säga.. Då var karaoke finalen och vi festade till.. Deltagarna var helt galna.. Dom hade klätt ut sig och spexade som bara den.. Riktigt goa folk, helsköna.. Ni kan tro jag och Rickard somna som två slakt mot varann  i bussen hem =) japp..
Rickard stannade en extra dag hos mig, så vi åkte hem och la oss i sängen å kolla på film.. Helt slitna..
Rickard stackarn åkte på jordens förkylning igårkväll när vi kom hem..
Han åkte hem med 2 tåget idag.. Jobbar ikväll han..
När jag släppt iväg han ringde jag hem Gianina.. Behövde ventilera mig med lite tjejprat. Herregud, jag höll på å spricka..:)))
Nu har jag kollat på gossip girls och gynning..
Det känns lite tomt här i sovrummet och sängen måste jag säga.. =( 4 dagar med Rickard och nu är han inte här..
Alltså det är så mycket jag vill skriva här, men jag vet att Rickard läser den här bloggen mellan varven och kanske hinner jag inte säga de saker jag vill säga till honom innan han läser, och det vore ju jobbigt..
Grejen är att sötisen sa dom tre orden för första gången igår när vi kollade på filmen. Jag höll på å ramla ur soffan.. Dom tre orden Frippe förstörde betydelsen i för mig. Dom slutade betyda nåt.. Han sa dom så ofta till mig att det till slut inte betydde något.. Med tanke på hur han behandlade mig mellan orden.. Dom kändes helt enkelt inte ens bra till slut.. bara irriterande och jobbiga..
Och helt plötsligt säger Rickard dom rakt ut i luften och hela magen höll på å vändas ut och in på mig..
Och jag säger absolut ingenting tillbaka :( fick inte ur mig.. Förrän ca 3 timmar senare.. inte speciellt glammigt va?
Jag gör ju det, på mitt vis.. Vi har ju nåt unikt..
Sen vad de är.... det låter jag vara osagt..
Jag är förvirrad som sagt..
Det enda jag kan säga att Rickard är underbar!
Nu ska jag sova, för imorgon är det jobba igen.. Back to real life.. Ska bli skönt! Ni vet ju att jag mår bäst där när jag inte är mig själv riktigt.. Där kan jag vara det och inte behöva tänka så mycket!!
Me love / Kryssmynta
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0