Lets try this..

Okej, nu var det några dagar sen jag skrev..
Jag har haft a few bad "hand"days. och har fortfarande mycket ont, så jag blir inte långvarig i detta ikväll :(
Har varit sjukt trött denna vecka, bara legat i soffan efter jobbet nästan. Men jag har faktiskt gått en timmes promenad varje kväll ändå.. Försöker ta en fika med tjejerna efter jobbet på stan för att inte enbart åka hem å va trött =) Antar att det är muskelinflammationen (eller medicinen) som gör mig så trött, den har inte riktigt gett med sig än, men man måste ju jobba.. Så man kan shoppa nästa månad också *s*
Idag var jag med Helena, Nathalie pch två kompisar till henne å fika efter jobbet.
Igår var jag faktiskt å fikade med Frippe efter jobbet..
Nu har jag tittat på mina favoritserier för kvällen. Roomservice och greys..
Kollade faktiskt nyss på Hugh och hans flickor och tillåt mig säga: det är faktiskt rätt cute, han är ju faktiskt himla söt :)
Nu ska jag ringa och säga natti natti till Richard, sen lägga mig i sängen och lyssna på karlavagnen på radion =)
ja jag vet att jag börjar bli gammal... karlavagnen på kvällarna, sök och finn på fredagsmornarna..
Alltid Lugna favoriter på datorn med Malin Berghagen på morgonen till morgonkaffet och tills jag åker till jobbet. På väg till jobbet är det rix morgonzoo med Titti, Roger och Gert som gäller på telefon.. Jag skrattar åt som där 3 ibland så jag får skämmas på bussen, dom e ju så sköna =) Samma rutiner varje dag! haha..
På tal om sök och finn (mit tabsoluta favoritprogram) så var det så roligt när mamma berätta för syrran om i fredags (när jag var hemma och dålig) Mamma väckte mig vid 9 och fråga: Linda hur mår du idag? vill du ha frukost.. Jag säger: jag har ont, jag vill sova en liten stund till.. mamma säger: okej, men det är sök och finn nu och Lill-babs e med.. Jag säger (helt plötsligt klarvaken): Hjälp mig upp!!! haha *s*
Tack Hasse Persson och Lill-babs för att ni gav mig en anledning att kliva upp den morgonen trots mitt handikapp =)
Näe, nu kan jag knappt pricka en enda bokstav rätt på tangentbordet.. aj aj.. kan knappt vika ett finger nu..
Så, i med piller, på med skenan och Godnatt :)


JAG SKA KÖPA EN LÄGENHET I STAN!!! EN TVÅA NÄSTAN MITT I STAN! MIN ALLDELES EGNA SOM JAG FÅR RUSTA OCH INREDA SOM JAG VILL!! JIHOOOOO....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0