Linda Berghagen säger:

Ja då sitter jag här och skiftar mellan låt och bloggskrivandet igen... Tänk att jag aldrig kan komma i säng före 1 en natt... Imorgon är jag iofs ledig så nu är det rätt lugnt..
Pratade nyss med Rickard, han är på väg till Boden och jobba.. Hatar när han kör dom resorna. Så himla långt åkande och mitt i nätterna.. Han försökte lura mig den luringen, och få mig att tro att det var vanligt jobb i sundsvall för att jag inte skulle vara orolig, men han lyckades inte.. =)
Jag var å shoppade lite alla hjärtans dag grejer idag. Tänkte ju låta bli det i år helt med tanke på att det är Sörlings födelsedag då och bara köpa en blomma till graven å tända ett ljus.. Men till Richard kunde jag inte låta bli =) Hade det inte varit för Richard hade jag väl grävt ner mig bredvid Sörling där på kyrkogården.. haha, nästan iaf..
Sitter¨å tänker på allt som Sörling gjorde för mig, han ställde aldrig frågor utan bara hjälpte till med allt utan att blinka..  Minns så väl när jag hade jordens tandvärk och bara grina och Jenny ringer till Sörling, då går han till munken å lånar en bil och kommer på 2 minuter och skjutsar mig till tandläkaren fort som tusan.. Sån var han, ställde alltid upp och fixade alltid så han kunde göra det..  Kan inte fatta att han varit borta i 8 månader, det känns som det var igår vi satt och surra..
Min första kväll i gävle skulle vi gå å fika på kvällen, och när vi kommer på brända skulle dom precis stänga men han tvingade dom att ha öppet en timme till =) haha..


Just ja, måste berätta om min dag idag.. haha.. Det hände mig något lite ovanligt på jobbet idag.. innan jag skulle sluta för dagen så skulle jag och Natalie gå runt med vip lappar på rummen  till alla vip gäster. När vi bara har två rum kvar tar jag och natalie ett varsitt.. Jag knackar på, väntar ca 30 sekunder som vanligt och öppnar sen å kliver in.. Där sitter det en kille med fjalingarna ner vid forknölarna och tokrunkar å tittar på porrfilm.. fattar ni va pinsamt! jag bad om ursäkt och vände på klacken och drämde igen dörren..
Jag bara skrek till Natalie vad jag just sett, sen ner till Ewa å berätta.. Ewa sa att hon kunde gett vad som helst för att få se min min och mitt ansikte.. Tomten kan ju slänga sig i väggen vid det läget kan jag säga..
<Näe usch det var inge roligt alls, men de känns ju som att han vela bli påkommen genom att han hade så mycket tid att skrika "ett ögonblick" el nå och klä på sig.. En riktig lönnig, fabriksarbetande typ var de också i 38-40 års åldern.. Pass på han!
kommer väl drömma om den där inatt jag =)
Efter jobbet var vi å fika på waynes och gick i lite affärer..

Näe nu ska jag ta och skriva en lite vers till sen snutta lite kudde..
Puss och Godnatt..
xmynta

Kommentarer
Postat av: sofia persson

Hej Linda! Sofia här...hittade din blogg,hoppas att det är OK att jag läser den:)
Kram

2008-02-13 @ 12:24:42
Postat av: Sara

Hhahahahaha, fy fan vilken skabbig snubbe!!! Stackars dig faktiskt skruttan.... ;)

2008-02-14 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0