Mardrömmar och förkylning!!

Glömde att skriva om de typ roligaste med kryssningen sist. Det var ju att jag fick träffa Marie (min chef jag hade i sthlm) Det var ju hon som bjöd oss på kryssningen =) Hon hade ju hand om karaoken.. Så himla roligt att få träffa henne. Har saknat henne så mycket.. I mars någon gång skulle hon komma hit till gävle :) Ska bli så himla roligt..
Är sjuk igen också jag =( blir så less.. men jag jobbar iaf.. Klarar inte av att va hemma.. Går på piller och vicks hela dagarna!! :)
Vill bli helt frisk snart!!
Och vill få slippa mina mardrömmar jag har varje natt.. På slutet har jag haft mardrömmar, el jag drömmer om samma händelser om och om. Först drömmer jag om Sörlings död, och sen om när pappa fick stroken, och sen om när Kevin åkte in på sjukhuset. Dom tre grejerna turas om hela tiden.. Vad är det för fel?? Dom tre jobbigaste händelserna i mitt liv.. Varför ska jag behöva uppleva dom igen på nytt?! jag kan säga att det är jättejätte jobbigt.. =(

Vaknar ofta av att jag hör usher låten, ni vet yeah yeah.. Och grinar som en tok..
Jag hade den som ringsignal på syrran förrut, och min syster är ju en sån som somnar senast tio varje kväll, och kliver aldrig upp senare än sju varje morgon.. Så när den satt igång mitt i natten vid tre förstod jag ju direkt att nåt var galet.. jag minns så väl att jag skakade fram ett hallå när jag svarade för jag var så orolig. Och hon säger. jag är på sjukhus med Kevin.. När jag frågar (el skriker) vad som hänt säger hon bara: jag vet inte Linda, han fick kramper och slutade andas, och nu får jag inte komma in till han, det står tio läkare och hänger över han och han har massa sladdar och grejer, jag får inte komma in Linda!!
Fy fan så rädd har jag aldrig varit.. Tur att Jenny och Stewe aov hos mig den natten, annars hade jag väl tuppat av helt..
 Men hur som helst så förstår jag inte varför allt det här kommer upp i mina drömmar.. Vad menas med det liksom.. Har jag gjort nåt dumt och förtjänar det?! Näe, jag har ju inte det..
 Ah, jag ska inte skriva mer om det..

hoppas iaf på att bli frisk snart för jag planerar en storfest till nästa helg igen.. Jobbar hela helgen nu, så nästa helg så ska ta igen det. haha..

Idag efter jobbet var jag och fika med Natalie och Karin, och sen gick vi på stan lite..
Natalie, Helena och Linnea är helt klart dom bästa! Jobbet vore inget utan dom.. Inte i övrigt heller förstås..
Mina favoritflickor som är så go :)

Aja, nu ska jag titta på film..
Saknar min mor och far...
Och Richard...
Nätterna med honom var jag helt utan mardrömmar.
Så det var lite jobbigt att sova utan honom..
Och utan att somna in med någon som håller om en, och att vakna utan någon som gör det..
Life sucks.. Empty bed sucks :)


I wanna wake up with you!!!! / Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0