Soon im back in buissness again :)

Imorgon ska jag jobba igen, och det ska bli så skönt =) Pappa kom och hämta mig i Gävle dagen efter jag varit på akuten för jag kunde liksom inte klara mig riktigt själv.. Så jag har varit i söderhamn några dagar. Åkte hem till Gävle igår.
Jag har fortfarande ont, men är mycket bättre. Nu klarar jag av att göra allt iaf..
Var på fest hos Julle och Peter igår, och det var himla roligt. Vi var ut på krogen också. men kunde ju inte dansa som jag brukar med tanke på inflammationen. Ville inte riskera nåt heller eftersom jag ska jobba imorgon!! Men jag fick ju träffa massa roliga 42or  =)
 och igår var jag en riktig 42a också.. haha..

Pictures dont lie :))

Tänkte att jag skulle skriva lite om min familj idag.. Ni vet, jag har världens bästa familj..
är så himla stolt över min familj.. Mina föräldrar är ju allt man kan önska sig!! Mina syskon och syskonbarn också.. Så himla underbara är dom!  Bara tanken på dom gör att det går som ett lyckorus genom hela kroppen.. =)
Och mina småtöser som är så vacker så det finns inte.. Lika mina stortöser också.. Johanna och Matilda som jag hållt i min famn som små knyten och som nu är mina bästa vänner och så stor och vackra dom är nu.. Helt otroligt egentligen! =)
och sist Kevin, enda pojken,  som är så söt så man skulle kunna äta upp han =) Han är så go så man inte kan slita sig från han..
I fredagskväll stod han i vardagsrummet med en flagga å sjöng: heja broberg, heja broberg!! *s*
Min syster är värd alla rosor i hela världen.. Hon sliter med alla ungarna, och pluggar till undersköterska samtidigt. Jag fattar inte hur hon orkar med allt.. Hon ställer alltid upp på alla, jag hör henne aldrig säga nej nästan.. inte nog med att hon har tre barn som hon ställer upp på till hundratio% Hon ställer alltid upp på brorsans barn också.. Skjutsar och hämtar, bjuder på mat och sånt.. Hon är verkligen helt fantastisk hon.. Mig har hon alltid funnits för, och ställt upp på.. På alla sätt och vis..   Jag älskar dig Ulrika Maria karlsson så otroligt mycket. Du anar inte vad mycket du betyder för mig. Som du ställt upp i alla väder, och d¨menar jag verkligen i alla väder. Kommer aldrig nånsin glömma den där vinterdagen när jag var sjuk och hemma från skolan och du var hemma med mig. du gick i snöstorm till affären och köpte en docka till mig som jag vela ha.. Du kommer hem och är alldeles sjöblöt och stelfrusen med istappar i håret :) Då fick denna sjuåring sin första känslomässiga gråtattack, och jag visste att den kärleken någon kände för mig aldrig kunde försvinna.. inte EN ENDA gång har vi bråkat.  inte EN ENDA!! Underbart! Du är underbar! Jag älskar dig!


Puss och kram på er!! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0