Splittrad och besviken Linda idag..

Okej, det var den fjärde förkylningen jag åkte på i vinter :( Fast denna gång var det bihålena också.. Aj aj, kan jag säga. Men nu börjar jag känna mig bättre.. Var hemma från jobbet idag. Men imorgon är det jättemycket på jobbet så jag hade inte hjärta att vara hemma.. =) Jag borde nog, men jag är ju som jag är jag å.. =)
Men å andra sidan mår jag ju som bäst när jag jobbar!! Scandic i mitt hjärta.. haha.. Hur konstigt ni än tycker det låter så är det så faktiskt.. Uppskattar verkligen mitt jobb och arbetskamrater och chef till 200%

Annars så är jag fruktansvärt splittrad i tankar och känslor just nu ska jag tala om.. Fattar inte vad de är med mig nu för tiden om jag ska vara ärlig..
I helgen gjorde jag saker som jag skämdes för dagen efter, men strax efter fick jag klarhet i att jag inte behövde skämmas alls. Efter det har allt varit lite dimmigt och omtumlande.. Spännande, pirrigt, roligt.. och hemligt ;)
Det har varit mycket..
Jag fattar inget :) Lite förvirrande må jag säga..
Ännu roligare att jobba nu iaf och ännu roligare att bo där jag bor.. ha ha..
Var ut och gick med världens bästa granne idag också. Behövde få lite luft kände jag, och att få prata också :)
Nu ska "vi" kolla på lets dance..

imorgon är det jobba som gäller, sen kommer Rickard. han ska sova här för vi åker ju på en liten tokresa på söndag. Var evigheter sen vi sågs nu..
Behövde verkligen en viss persons stöd inför vissa saker men de visade sig att hon hade ändrade planer utran mig, så jag känner mig lite besviken. Av en person jag aldrig trodde jag skulle bli besviken på i hela mitt liv och som jag svurit att aldrig svika och jag tror aldrig jag gjort det heller.. Så det gör mig ledsen.. Trodde inte jag behövde förklara, trodde inte det skulle behövas utan att det bara skulle vara så att om jag behövde henne, så skulle inga frågor ställas om varför.. =( Trodde inte jag skulle behöva höra: nog klarar du av detta.. 
Jag kanske är svag i detta och behövde stöd.. Annars hade jag inte bett om det. Men ibland är man inte så viktig..

Jag är Linda, jag finns alltid här när ni behöver mig! Alla säger att det är så, och så är det!!
Men hallå! Måste jag skrika ut att jag ibland behöver er också!!!!!!!!!!
Det är inte ofta, men just nu gör jag det! Till en viss del. Jag klarar det men behöver lite hjälp på traven bara.. Är de för mycket begärt!!

Näe usch vilket tråkigt slut på bloggen..
Jag är lycklig tro mig, men bara splittrad i saker och ting.. Det går snart över..
På söndag med Rickard är nog vad jag behöver!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Gumman då! Ring mig om du behöver prata!
Massor av styrkekramar från mig till dig.....

2008-02-03 @ 22:08:47
URL: http://ung4barnsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0