this aint a lovesong :)

Seriously?!
Allvarligt?
Seriously??

Ja jag vet inte ja, men det är blir allt skummare och skummare..
Jag tror jag har tappat förståndet helt :)
Jag bara plöjer mig fram och har slutat brytt mig tror jag.. Missförstå mig inte.. Jag har inte blivit en dålig människa =) jag bara går emot mig själv och mina principer helt plötsligt..
Men kanske är jag trött på att bry mig.. jag ska ju alltid vara så snäll och bry mig så mycket, speciellt har jag en förmåga att göra det mot folk som aldrig gör det tillbaka..
Jag har sååå sjukt mycket fina vänner.. Alla mina gamla goda underbara vänner i Söderhamn och alla nya fantastiska vänner här i Gävle..
Vad ska jag med sånna som inte kan visa en gnutta känsla till?! Som inte kan svara på meddelande för dom är trött eller arg el sur!! Ursäkta, men är det mitt fel? Ska jag få ut för det?
Jag har inte gjort annat än varit snäll från första början, bjudit på både mig själv och annat.
Näe, jag vet inte om jag klarar det mer..
Aja, skitsamma..  Min tid är dyrbar!!

iaf, varit en himla pirrig och mysig dag på jobbet idag, jag förstår inte riktigt mig på det här.. men men..
Alla kan väl ändra sig, även jag =)
Känner att jag pratar lite i gåtor här nu, men va fan..
jag lider inte av grannfejd iaf, sen tänker jag inte säga mer..
Jag behöver absolut inte ringa Robert Aschberg å be om hjälp ;)
Tur det, för jag e tamejfan livrädd för Robert Aschberg.. *s*
Det har jag varit länge.. vill inte bli kompis med han riktigt än.. =)

Efter jobbet idag var jag och Nathalie och fika (ovanligt) haha..
Lika trevligt som alltid.. Sen gick vi lite på stan...
När jag kom hem badade jag och mös framför tv.n till mina favvopojkar.. Johnny och Mathias såklart! Vi hade de väldigt trevligt ikväll vi 3.. Sen var de Greys..
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på nya OTH avsnitt :)

Var å fika med Frippe igår, tänk att det gick bra den här gången med.. Över förväntan *s*
Oj oj oj, va knäppt..
Det svänger, hänger ni med i dom?? Svängarna?
inte jag heller!!
Men puss då! Älskar er allihop..
*RICKARD MMETM*

Do you love me?
Or am I just another trip?
In this strange relationship
You push and pull me again
'Till I'm about to lose my mind
Is this just a waste of time?

Keep acting like you own me
I keep running watch me walkin' out that door
I hear you behind me

Gimme that strange relationship
Never felt pleasure and pain like this
Something so right but it feels so terribly wrong

I keep holding on

Gimme that strange relationship
One of us gotta let go of this
I keep pushing and you keep holding on

Obladi oblada, life goes on.. Right??

image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0