Chockad!!

Usch, jag vet inte ja..
Min älskade brorsdotter körde av vägen idag mellan stråtjära och Tönnebro..
Det gick bra med henne och Julle, tack gode gud.. Fick panik och vart livrädd när jag fick mess av henne. Hamnade nog i nå chocktillstånd och blev livrädd.. Har inte kunnat slappna av på hela kvällen..
Magnus (Larsson) ringde för ett tag sen och han hade åkte den där vägen idag och sa att det var riktigt jäkla halt där. Det hade kunnat gått riktigt åt helvete ju, jag vet att man inte ska tänka så, men vad gör man då?? Vill aldrig att hon ska sätta sig i en bil mer nu.  Älskar henne så sjukt mycket, skulle det hända henne eller någon av mina andra syskonbarn så dog jag nog direkt.. Jag kan liksom inte andas av bara tanken på detta.. hua..

Det får vara nog med olyckor och tok nu....

Annars har dagen funkat bra. En bra dag på jobbet, som alltid nästan. Trevligt fredagsfika var det..
Efter jobbet tog jag en promenad och duscha. Sen kom Linnea hit. Vi tittade på lets dance och drack kaffe å prata en massa bara.. Det var skönt att ha sällskap efter det där..

Nu tänkte jag försöka sova, för jag ska upp å jobba imorgon och natten som var nu sov jag nog högst 2 timmar. Kunde inte somna... Ingen aning om varför, jag som sover så bra annars.. Konstigt..
Är lite besviken på någon också.. När jag berätta om Johanna skrev denne: Vilken klant!!! Skriver man så innan man ens frågar hur det är med henne?! När denne vet att hon betyder allt för mig också.. Undra vem som var klantig då. Som uttryckte sig så.. aja, alla är vi olika.

Nu har jag pratat med mina favoriter. Johanna och Julle. Dom mådde iaf bra men var chockad fortfarande.
Tack gode gud för Julle.. Världens bästa svåger.. :)

Ja och nu är det helg också.. då blir det tyst... Nattliv och fester är så viktigt för vissa att inget annat existerar..


Jag kan stanna hela natten, berusande och vild
Jag tog hjärtat, så ge mej kroppen, du får mitt när du vill
Hej jag vill se dej
Hej jag vill höra dej

Ljudet av mitt hjärta behöver ljudet av ett annat hjärta
en annan människa, så nära som du är
Ljudet av ett hjärta, och ge mig ljudet av ett annat hjärta

Ville bara hålla om dej, och va alldeles intill
Ville bara känna känslan av att finnas till
Men jag är förförd av någon ung och vild

Ljudet av mitt hjärta behöver ljudet av ett annat hjärta
en annan människa, så nära som du är
Ljudet av ett hjärta,  ge mig ljudet av ett annat hjärta
Kom och kom
kom och kom lite mer

Ljudet av ett annat hjärta, känna smaken av nån annan
Ljuset i två andra ögon, värmen från en hand, i hand

Ljudet av mitt hjärta behöver ljudet av ett annat hjärta
en annan människa, så nära som du är
Ljudet av ett hjärta, ge mig ljudet av ett annat hjärta
Kom och kom
kom och kom lite mer

Godnatt!! /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0