En röst i natten..

Ja nu sitter jag här och klockan har gått över till ny dag igen.. Som vanligt blir det aldrig natta före tolv en natt.. =)  Fast imorgon är jag iaf ledig och får sova en stund.. Håller på å packar för fulla muggar nu. drar runt 12 imorgon till stockholm.
Idag har jag inte gjort mycket.. Efter jobbet var jag ut och gick en sväng, sen har jag haft lite hemmaträning, men mer än så är det inte.. Städat lite också iofs =)

Igår efter jobbet var jag, Nathalie, Helena och Karin på waynes och fika i flera timmar, och sen shoppa vi lite =) Tänk att, fika kan vara så trevligt.. Man kan ju sitta hur länge som helst och prata och titta på folk.. Man lessnar aldrig på det =)

Börjar få ihop en riktig brakfest till nästa helg nu iaf..  Jenny, Pernilla, Lotta och Emilia av mina tjejer hemifrån(sen kanske dom tar med sig fler också) , sen kommer Helena, Nathalie, Linnea, Karin iaf av mina Gävletjejer, har bjudit Jenny, Jessica, Sandra, Janina, Nina, Elin och Cissi också och dom kommer säkert med, dom är ju partypinglor hela högen =)

Sen Julle och Johanna, Micke och Sofie (förhoppningsvis) Fredrik, Tommy, Stewe..  Peter och Stefan, Micke och Erik, Adam har jag också bjudit, så kommer alla blir det riktigt skoj..
Kul när det är så blandat =)
 
Ja och nästa helg ändå är det ju kryssningen.. Finns en person som inte är så förtjust att jag åker på den.. Men men, så är det.. Richard å jag kommer väl bli känd på båten (av många olika anledningar) ha ha..

Näe, nu ska jag ta å packa ner det sista, fixa tänderna och krypa ner..
Ha en underbar helg allihopa, ni hör nog inge mer från mig under helgen =)
Hörs väl på söndag..
Puss och Kram..
Feel the Love generation..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0